gtpassat Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Mk1classic: hva er planene dine? De felgene er konge på mk1'ere:D Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by mk1classic Ikke orginale VW bodykit har ikke noe på å gjøre på Golf 1..... dermed basta!!!!! ;) Men over til noe annet... Her er mitt innslag til Golf 1 bilder... Funker dette ? Eller blir det litt feil liksom ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Originally posted by gtpassat Mk1classic: hva er planene dine? De felgene er konge på mk1'ere:D Ja det er ikke godt å si hva planen eksakt er nå. Jeg har byttet mening noen ganger på motorvalget pga altfor høye motor/høgger priser i norden samt en personlig mangel på inntekt akkurat nå. Den blir mest trolig ganske "orginal" i utsende med noen små forandringer. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Februar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2003 Mk1classic:Hold den mest mulig clean:) En kamerat av meg holder på å bygge en mk1 med vr6 i nå, jeg kal hjelpe han til uken så det kan bli gøyt:D Håper å få den kjøreklar til hovedtreffet til vwaudi club. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Alt er ikke MK1 men jeg legger de ut uansett jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Hvordan få flere bilder i en post ? Er jeg teit? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 ET bilde til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Ren og pen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Originally posted by antheus Hvordan få flere bilder i en post ? Er jeg teit? :D Du bare setter inn(IMG) og så linken til bildet og (/IMG) )så mange ganger det passer deg. Du må bruke [] istedet for () da.... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 H:\My Pictures\gtifest02_13.jpg Er dette riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 H:\My Pictures\gtifest02_13.jpg Bildet må vel ligge på nettet og ikke på din egen pc Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Får bare opp det første bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by gtpassat Mk1classic:Hold den mest mulig clean:) En kamerat av meg holder på å bygge en mk1 med vr6 i nå, jeg kal hjelpe han til uken så det kan bli gøyt:D Håper å få den kjøreklar til hovedtreffet til vwaudi club. Den kameraten din bor vel ikke tilfeldigvis på fanafjellet gjør han?? Og har flere biler som: 1stk G60- 1stk 16V- og 2 andre delebiler +mk1 vr6 prosjekt?? Hvis det var han jeg tenker på, da er det han jeg var å så på delebil hos... (16V med 80mm-sølvfarget) Bare lurte på om det var solgt ennå... Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Siden jeg var så heldig å få kjøpt meg en -83 Golf GTi, så slenger jeg meg på her! :D Dere MÅÅ se bort fra de UFATTELIGE stygge felgene!! Fikk den såpass billig, så da var det ikke noe felger på gitt! Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Inni var den jo DØNN STRØKEN!! Blei virkelig imponert over hvor bra den var inni! Obs! Har tatt vekk det lokket under rattet, ved sikringene, så jeg har det liggende... Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg