Gå til innhold

S: Diverse bilstereo(frontsett, sub, forsterker) UBRUKT!

Ranger emnet


Rieger

Anbefalte innlegg

Selger noe bilstereo jeg aldri fikk brukt. Alt er boston acoustic: LINK

 

Har:

 

RX57 (frontsett) kr: 1000,-

Finner ikke info på hjmemsiden om denne, så skriver det jeg vet nederst i annonsen.

 

FS60 (frontsett) kr: 1500,-

INFO

 

Generator Series1200 kr: 1200,-

Kan spore opp specs på denne subben etterhvert.

 

Samlet: litt billigere..

 

Har også en Marquant forsterker, også ubrukt, 4x100W RMS. Slumpes ut for litt over en høvding.

 

Alt er UBRUKT! Og nesten uåpnet ;) Leveres selvfølgelig i org embalasje.

 

Bytte i andre ting kan være aktuelt.

For eksempel 2stk 12” subber. Eller SUB/forsterker til hjemmekino.

 

 

Kan nå meg på telefon(93051120) eller send en PM. De som er int anbefaler jeg å ta kontakt per telefon så jeg får sendt det raskt siden jeg skal i militæret om et par dager..

 

SPECS RX57 (skrevet av esken)

130mm ( 5 1/4" ) woofer and an in-line 19mm ( 3/4" ) tweeter. High temperature voice coils provide ample power rating of up to 140 watts maximum music power. Fits all standard 130mm ( 5 1/4" ) DIN cut-outs. Heavily braced steel basket keeps moving parts in perfect alingnment. Large woofer cone area and energy magnet give powerful, deep bass down to 58Hz (+/- 3db in car ). Premium butyl rubber half roll suspension and copolymer bass cone ensure smooth, consistent performance even in environmental extremes. 19mm ( 3/4" ) ferrofluid-cooled tweeter handles high power and reproduces frequencies through the upper limit of audibility.

Maximum Music Power: 140W

Peak Input Power: 70W

Continous Input Power: 35W

Frequency Response (3dB in car): 58Hz-20kHz

Impedance: 4 Ohm

Sensitivity: 95db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Da har jeg slettet unna PM i innboks. Tar som sagt litt tid før jeg svarer pga militæret.

 

600,- for RX57 settet er i minste laget. 850,-??

 

FS60 settet går ihvertfall ikke for 600,- ;) . 1200 kanskje??

 

For å bli kvitt sakene senker jeg prisene litt.

Ny pris RX57: 850,-

Ny pris FS60: 1200,-

Ny Pris sub: 1000,-

Ny Pris forsterker: 1000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår