reyes Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Vennen min ønsker at jeg skal lakkere bilen hans. Vi diskuterte ikke pris siden han skulle tenke litt mere på det. Ønsker å vite hva folka på forumet ville tatt betalt for et lakkerings arbeid. Første alternativ: -Jeg pusser bort rust, sliper og sparkler. -Fjerner støtfanger å slikt og maskere. -Jeg lakker. Vennen min kjøper da inn slipe papir og alt hva jeg trenger. Det andre alternativet: Vennen min pusser rust, sliper, sparkler og maskerer. Og jeg står for lakkeringen av bilen. Vil høre hva dere ville tatt betalt for hver av disse jobbene??:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 spørs på hva slags bil det er, dvs hvor mange timer som må legges i det.. og hvor nøye en må være.. om du bare lakkerer den.. 4000 ink lakk tynner etc? spørs på lakktype og da seff.. mange faktorer med i bilde... Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Vist han hadde gjort all jobben og jeg skulle bare lakkert så ville jeg kun tatt betalt for lakken. Om du må pusse ned og alt det der så ta en tusen lapp eller 2 ekstra for jobb. Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by reyes Vennen min ønsker at jeg skal lakkere bilen hans. Vi diskuterte ikke pris siden han skulle tenke litt mere på det. Ønsker å vite hva folka på forumet ville tatt betalt for et lakkerings arbeid. Første alternativ: -Jeg pusser bort rust, sliper og sparkler. -Fjerner støtfanger å slikt og maskere. -Jeg lakker. Vennen min kjøper da inn slipe papir og alt hva jeg trenger. Det andre alternativet: Vennen min pusser rust, sliper, sparkler og maskerer. Og jeg står for lakkeringen av bilen. Vil høre hva dere ville tatt betalt for hver av disse jobbene??:cool: Noen kasse øl (bortsett fra at jeg ikke drikker øl), og en visshet om at kammeraten stiller neste gang jeg trenger hjelp med ettellerannet. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by jackpot spørs på hva slags bil det er, dvs hvor mange timer som må legges i det.. og hvor nøye en må være.. om du bare lakkerer den.. 4000 ink lakk tynner etc? spørs på lakktype og da seff.. mange faktorer med i bilde... Det er golf 2 gti:P Han hadde tenkt en helt vanlig lakking. Kun lakking av utsiden av bilen. Hadde tenkt å bruke monopol lakk type, om du har hørt om den. lakk og herder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg