Arnta Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Plages med at kupé vifta mi funker kun på max. Har ingen regulering. Slår seg ikke på før jeg kommer til hakk 4. Den er død på 1-2-3. Noen som har vært borti dette? Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Jepp, jeg vet. Det er formotstanden til vifta som er defekt. Den sitter ved siden av kupeviftemotoren med en bredd kontakt. Mener kontakten er brun. Motstanden er skrudd fast med to blanke skruer. Lett og skifte selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Takker! Antok at det var noe sånnt. Har ikke vært av med dekslet før. Hvor mange skruer sitter det i? Finnes det en tegning av dette på nettet? Mener å ha sett det før. Mange som har tatt det av i forbindelse med lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 sitter under hanskerommet!! Er gjort på 5 min.... Sitter i 3 eller 4 skruer, og så er det bare og dra dekselet mot deg! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lady in red Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 beklager min uvitenhet på deler her.. jeg har samme problem med vifta mi med at den funker kun på max. Om det er så lett å fikse dette selv, så må jeg vel klare det forholdsvis greit, men er dette en del som jeg får kjøpt på biltema/mekonomen e.l. Eller må jeg til merkeforhandler som sannsynligvis ser sitt snitt i å flå hvilket som helst kvinnfolk som kommer inn for å kjøpe noe? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Ble litt usikker her nå. Hvilket deksel skal jeg av med? Det som sitter rundt der bryteren er? Eller er det en annen plass motstanden sitter? Skal jeg av med dette? Hvor sitter skruene? Link til bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Link skal funke nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Okey. Da har jeg plukket ut hanskerom og masse andre deksel for å få bedre tilgang til området rund viftemotoren. Men jeg finner ikke denne motstanden. Mulig at det er jeg som er dum, men kan noen gi en litt bedre beskrivelse av hvordan den ser ut, og hvor den sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Fant den!:) Bare jeg som var blind. Spørs om de har sånne på lager noen plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Kan du poste pris på ny dersom sjekker dette? Og har du et bilde av den? Dersom den er litt dyr lurer jeg på muligheten for å kunne reparere den.... Edit: Bråtens Bilco A.S hadde 2 brukte på lager sist jeg sjekket.... Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Bestillte nettopp ny ifra Nissan. Koster rundt 580 spenn...:( Men,men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Tror den er vanskelig å reparere selv! Jeg gidder iallefall ikke å prøve! :) Her er et bilde iallefall. Hvorfor funker aldri bildene mine!:( Formotstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Tenkte det var en slik film-motstand ja.... Tanken min var å bytte den ut med vanlige effektmotstander som man får kjøpt til noen kr pr.stk. hos elfa e.l. Spørsmålet er om det blir plass til slike motstander der denne er montert. Får ta en nærmere titt på min å se hva jeg finner ut :) Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Har bytta kortet nå! God som ny!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 goodie Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg