Gå til innhold

Hva skjer med shell på strømmen? Har rånerne tatt til vettet og stiftet familie?!

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, var der for noen dager siden ,da var det 2 biler som sto der...var nok litt bedre i fjor :? får håpe det kommer seg litt utover sommeren..

 

 

Hvis alle som kjører innom ser at det bare står et par biler der, og derfor ikke gidder å stikke innom en tur, blir det vel aldri bedre?

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var da ok med biler på lørdag og fredag, men det kommer seg inn mot sommeren.

 

jeg satt å tenkte på om ikke det var mulig å få sponsa oss en liten klubb av komunen eller noe, så kunne vi ha hatt bane kjøring i løpet av året, bare høyt tenkning.

 

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Sto 2 sierraer der og prata når jeg kjørte forbi i sta. Og den Audien som er til salgs står der ennå. Har faktisk bare vært der 1 gang å "råna" selv etter at det åpnet for x antal år siden. Ser liksom ikke poenget i å stå der når jeg ikke kjenner noen av dere alikevell.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto 2 sierraer der og prata når jeg kjørte forbi i sta. Og den Audien som er til salgs står der ennå. Har faktisk bare vært der 1 gang å "råna" selv etter at det åpnet for x antal år siden. Ser liksom ikke poenget i å stå der når jeg ikke kjenner noen av dere alikevell.

 

 

De sierrane bor der.. kjørt forbi der selv noen ganger og de står der som fast innventar på shellen

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg var en tur innom nå på lørdagen, var jo ikke så ille dårlig med folk da, tross at det var kaldt og at det snødde og regna om hverandre. Var en blå Mazda 323 (gtx, gtr) ??? som lekte litt, var det noen herfra ? Grom lyd og bra kjørt yodude

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei små jenter ;) dere får bare vente til jeg får tilbake lappen ;)

Da skal i allefall jeg gjør mitt for og lage liv der ja ;)

 

Når jeg kommer, med enten "Silver bullet"!! (190'in) eller i nye audi min ;)

 

Mvh

 

 

Det er vel en god stund til antar jeg?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er artig å ta en tur innom i ny og ne syns jeg, er en del gromme biler som popper innom av og til...

 

Kjekt å følge litt med så man ikke æljer på draget når man skal "dra!" ebn stylad bil.. hehe..

 

Digga den jetta/vento saken med vr6 kompressor motor i for en tid tilbake, men så nå nylig så jeg en Fiesta ST med noen rare pustelyder i og en fin eksostone, virka småkjapp den og..

 

Men det lønner seg å være ryddig, ikke overdrive og ikke minst være høffelig i mot snuten om de kommer innom.

 

Mine tiltak er iallefall:

 

Søppel i søppledunken

Ikke overdrive farten

helst unngå hjulspinn/skrens/sladd osv.. hehe..

 

Ja jeg høres sikkert kjip ut nå. Men det er ialelfall mine tiltak da, det er jo mange andre som burner og leker så mye så, som og har mer "peil" på det enn meg, så de kan stå for underholdningen da de er der.. hehe

 

PS: bilen min hakke nok pulver til å rive løs hjula på vått føre engang så da gjør jeg likeså greit ikke sånt.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår