Awex Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Fant denne lille historien på 323gtx.co.uk Hey guys, I was at the Street races in tampa last week when this red mr-2 comes flying across the bridge at about 140 mph. He comes flyng in, parks next to me, and jumps out of his car and says " IVE BEEN HERE FOR AN HOUR COVER FOR ME MAN" I was like ok whatever. 30 Seconds later 2 cop cars come wailing across the bridge and pull in and see the little red Mr. 2, they hop out and ask whos car it is. The kid steps foward and says its his. "Son, we saw you doung 140 across the bridge a few minutes ago". The kid says " Officer ive been here for 2 hours it wasnt me" The cops start talking to each other and after a minute or so one of them walks up to the car and PUTS HIS HAND ON THE HOOD! He immediatley walks back to the other officers and says "Its cold!" They look at the kid and at the car one more time and say "ok we will let you go this time, but if we see another red toyota (MR-2) speeding we have YOUR liscense plate number. The cops leave and everyone bursts out laughing. I was on the gourd for like 5 minutes laughing so hard! I cant believe they are so car-stupid that they didnt realizes an Mr-2 Engine is in the back of the frickin car! Hahahah, tror jeg hadde ledd meg ihjel om jeg hadde opplevd noe lignende lol lol lol lol lol lol lol lol Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 haha!! :D :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Bra triks :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 HAAAAAHAHAHHAHAHAHA!!! jeg tenkte ikke på at den var bak før jeg hadde lest gjennom!! MAAAAAAAAAAKAN! den skal fortelles til folket!! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Haha, hadde alle vært SÅ dumme så....:D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by bing HAAAAAHAHAHHAHAHAHA!!! jeg tenkte ikke på at den var bak før jeg hadde lest gjennom!! MAAAAAAAAAAKAN! Ikke jeg heller :) lol Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol AT DET GÅR AAAN!!!! lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 lol lol lol lol lol lol lol lol lol Kødder du de må ha ledd seg ihjel da... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Hehe, ja det hjelper og ha litt kunnskap om bil og når du ksla være purk! Sinnsykt morsomt, skal prøves når jeg får MR2 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Hahahha, sinnsykt bra gjort! :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Morro! lol Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 :D :D :D :D :D :D Jævlig bra!! Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by le0n Hehe, ja det hjelper og ha litt kunnskap om bil og når du ksla være purk! Sinnsykt morsomt, skal prøves når jeg får MR2 ;) hehe, samme her! får bare håpe at purken er like dumme som dem da... :rolleyes: litt dumt å ta sjansen kanskje.. ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by dalan hehe, samme her! får bare håpe at purken er like dumme som dem da... :rolleyes: litt dumt å ta sjansen kanskje.. ;) Her er det bare å ta sjansen. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Januar 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2003 Originally posted by CrZy_T Her er det bare å ta sjansen. egentlig, ikke så ofte de ser mr2 her omkring ;) unntatt når nabo'n er utpå da, men da rekker de ikke se han... :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg