afen Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Har fått vite mye fram og tilbake, men finnes det noen offisiell liste fra audi om hva slags ekstrautstyr man fikk i audi 90 quattro 20V? Og passer rs2-seter i 90'n? Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 RS2 forseter er bolt-on dersom du har quattro. Hvis ikke må du flytte sitteputa på rs2-setene over på de org understellene du har fra før. Ryggen er lik. Hvis du ikke har sportsseter fra før ¨må du sveise over noen støttestenger fra rs2-understellet til ditt org. Det ser du når du tar av putene. Baksetene kan jeg ikke garantere for. mvh EW Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 ja, det finnes en ordentlig liste, har orginale katalogen her for audi 90 fra 1988...kan skrive den til deg når jeg får litt bedre tid;) EDIT: Nå var jo Audi 90 en Audi 80 med masse av utstyr, så den hadde det meste orginalt. Men her er den orginale lista over "Ekstra utstyr mot pristillegg": -Sportspakke: Serret velourstoff, lærtrukket rattkrans, lærtrukket gearknott og gearmansjett, hekkspoiler i bilens farge, sportseter foran. (Standard på 90quattroer solgt i norge) -Automatgear -Oppklappbare holdehåntak med 3 leselamper ford sidepassasjerer. -Auto-chech-system -Tidsforsinket interiørbelysning -Rullgardin for bakrute. -Solskjerm på førersiden med belys mace-up speil. -Høydejustering av frontlyktene fra førerplassen -Klimaanlegg -Elektriske vinduer foran og bak -ABS-bremser -Heve/skyve-soltak (elektrisk/manuelt) -Cruise-kontroll -Bordcomputer -Brannslukningsapparat (i forkant av førersetet) -Skinninteriør Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 ikke for å ødelegge moroa, men denne posten er ganske gammel. var forresten ei bra liste du kom med. Kjekt å vite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 ikke for å ødelegge moroa, men denne posten er ganske gammel.var forresten ei bra liste du kom med. Kjekt å vite ja, jeg så det, men jeg håpet kanskje på at andre også lurte litt på det, hehe Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg