Hot Rod Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 I blader blir det fremstilt som et vitnesbyrd om bra restaueringsarbeide dersom en klassiker holder seg like fin 10 år etter en totalrenovering. Her snakker vi om biler som kun kjøres på finværsdager og får en omsorg uten like. Hva er så bra med det, egentlig? Hvis en 10 år gammel japs som hadde fått samme behandligen, hadde vist det minste tegn på lakkslitasje, revner i setene osv ville det blitt en reklamasjons sak av det. Hva er så bra med en lakk og et interiør som har vart i 10 år? Jeg er klar over at trimmede motorer ikke varer på langt nær sålenge som standard motorer. Jeg er også klar over at en bil som har fått sveist inn nye plater f.eks nederst på dører og skjermer vil være mer utsatt for ny rust ift en rustfri standardbil. Men likevel... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Ingen som har noen innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 En god restauring burde holder over 10 år. Hvis ikke bilen kjøres året rundt. Jeg fikk sveiset rust, lakkert og trukket opp interiøret i Darten for 10 år siden. Ingen problemer ennå. Det er en bil som kjører mellom 5000-7000 km om sommeren, mest når det er pent vær og enkelte ganger i regn. Når den ikke er i bruk står den i en litt fuktig garasje. Ikke aller beste forholdene for å holde lenge, men lakk og interiør har holdt bra i 10 år og holder nok del år til. En bil som er godt restauert, vedlikeholdt bra og lagret i en god garasje burde holde i over 20 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.