Manuell Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Jeg er nå en lykkelig eier av en ascona b. Motoren er byttet ut(godkjent) til 2,2i som nå er trimmet til 150hk. men siden forige eier (som vi kaller for Mr.x) parkerte bilen med en murstein på gassen i 2min. til det begynte å brenne i gresset. så motoren trenger en overhaling. bytte pakninger osv. men den starter utrolig nok. Starter med å slenge opp noen bilder: Mr.X som ikke gadd å bøye seg under bilen for å finne tauekroken. Mr.X har dratt en handlevogn i tau etterbilen. vogna gikk til angrep i sidedøra. Felgene passer godt til bilen, bare så synd at jeg bare har 3 av dem. Den 4. felgen lot Mr.X ligge igjen i en rundkjøring etter at det datt av pga at han bare kjørte med kun 2 bolter, dette resulterte i at han mistet det. Inntreøret er ikke il å klage på. Recaro Stoler, omp ratt og sparco pedaler. Flere oppdateringer kommer snart. Mvh Manuell Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Ja denne må du ta vare på....ascona B på skrot'n er det værste jeg ser:( Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by ascona81 Ja denne må du ta vare på....ascona B på skrot'n er det værste jeg ser:( Folka ville selge den i deler, men jeg synes det blir for trist. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Flott objekt til å fikse på. Skulle gjerne banka han derre forje eieren. Hva var det for en tulling.. Tenk å ødlegge bilen så jævlig før'n solgte den... (Skal ikke klage, for jeg har selv 1 Ascona på samvitigheten nå snart) Men du finner nok noe brukbare deler skroten. Du skulle fått frontplata på jordebilen min hvis ikke den hadde vært rulla og fronta. (gjort før jeg fikk tak i'n. redda'n fra skroten for 4år siden, men nå er tjenestetiden over og på tide for skoten ) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Kult!! Keep ut the good work! Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Ja det er synd at bilen har vært ødelagt, men får å se det på den positive siden så har jeg fått meg en billig bil.. Hvis ikke den bakakselen ersolgt får jeg bakaksel i løpet av de nærmeste dagene.. å da er prosjektet i full gang:) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strøm Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ja, Manuell hvordan går det med bilen? fått tak i bakasksel enda? Mr.x ja, hehe.. Han fortjener ikke å ha noe bil den gutten der ass! Vi sladdes;) Siter 87 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hehe.. han gjør ikke det assa.. har en manta bakaksel for hånd som skal på hvis den ikke er solgt.. da er prosjektet i gang.. så fort jeg får tak i bakaksel er det ikke lenge til den er på veien;) Vi sladdas ja;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strøm Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by Manuell hehe.. han gjør ikke det assa.. har en manta bakaksel for hånd som skal på hvis den ikke er solgt.. da er prosjektet i gang.. så fort jeg får tak i bakaksel er det ikke lenge til den er på veien;) Vi sladdas ja;) Gleder meg til å se den på veien igjen:) Den VAR jo ganske så strøken når han fikk den.. God Natt Siter 87 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hehe.. den var det ja.. planen er at den skal bli det igjen.. har bestillt nye 1000m nå.. God Natt Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hehe..må da få gjort noe med den front-plata di også da:eek: Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Originally posted by ascona81 hehe..må da få gjort noe med den front-plata di også da:eek: det er sant.. Må nok ha ny.. får se om det går å banke den litt inn midlertidlig, men blir ikke bra nok.. så hvis det er noen som har en liggende så er jeg inntresert;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Står dette prosjektet helt stille eller? Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by kristom Står dette prosjektet helt stille eller? han trenger et spark i rævva tenker jeg, skal prøve å gi han en reall tupp:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hehe.. jeg trenger nok et realt spark i rævva ja.. Problemet er at jeg går på skole i tønsberg og har ikke mulighet til å skru her. så jeg må bare få satt av tid i noen helger fremover.. skal prøve å få gjort noe fremover nå.. lasse_gt ta på deg værneskoa så jeg får gjort noe! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg