olehenri Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 G60 bredding er tøfft! bredt å fint! bilen får en mean look med det.. hehe gjorde hvertfall 2rn je hadde Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Jeg har sannsynligvis samme dekkdim som deg på Syncroen, og med G60 breddere tror jeg du får vinger. Skulle holde med GTI bredding. :) Tror jeg støtter den, jeg har bredere felger enn deg, og det går helt fint under standard GTI-bredding. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnto Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 LOL, finnes ikke chip til 1.8 motorene å det gjør det heller ikke til 8v og 16v GTI motorene....grunnet MEKANISK innsprut derfor ingen hjerne og plassere chippen i! Og du får ikke noe effekt ut av effekt anlegg eller innsatsfilter! Siter 97. BMW 520iA. 86. Ford Sierra 2.0 ombyggd til IS med 2.9i motor - OMP, Grayston. 92. VW Golf 2 1.6 TDSI. 78. Mitsubishi Galant Colt Sigma 1600. 80. Range Rover Classic 3.5 V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 G60 bredding er tøfft! bredt å fint! bilen får en mean look med det.. hehe gjorde hvertfall 2rn je hadde Men G60 bredding er ikke tøft når hjula står innafor kanten. De må gå kant-i-kant for at det skal bli tøft! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 LOL, finnes ikke chip til 1.8 motorene å det gjør det heller ikke til 8v og 16v GTI motorene....grunnet MEKANISK innsprut derfor ingen hjerne og plassere chippen i! Og du får ikke noe effekt ut av effekt anlegg eller innsatsfilter! Feil! De siste 1,8 motorene på Golf2 ble levert med monojet innsprut/MonoJetronic og kan derfor chippes, om det er hensiktsmessig er en annen sak.. Blir samme leksa på Golf3 som da jeg har.. Dan: Bilen ser bra ut, men fjern hengerfestet... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 mye ris og ros her. mest ris... kan nevnes det at G-breddere er alt bestilt.. mulig det er GTI breddere, (det heter i følge autospar GTI breddere med skjørter så... jaja hengerfestet skal bort, men siden jeg skal flytte den 27mai, så velger jeg og ha det til da! senk skal det også bli!.. tipper 60/60 blir bra.. er også mulighet for kjøp av spacere. så det skal nok bli bra ser dere! Takk For all ris og ros! kurrant og få Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Du skrev du ikke hadde rå til GTI motor?? Er det signaturen din bare bullshitt det da? notin Fin bil forresten;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Du skrev du ikke hadde rå til GTI motor?? Er det signaturen din bare bullshitt det da? notin Fin bil forresten;) neida.. men skal itj ha GTI motor! ikke enda iallefall Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Neinei;) Men daså:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 neida.. men skal itj ha GTI motor! ikke enda iallefall ikke før gatebil helga har vært :D:D:D:D hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 ikke før gatebil helga har vært :D:D:D:D hehe hehe... det er sant! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 hehe... det er sant! vært å kjøpt noe lakk greier i deg igjen jeg nå..... så blir vel litt susette i huet noen dager fremover :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg