Housey Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 kjøpt meg ny bil, ikke det at dere viste hva slags bil jeg hadde før =) men. skal komme med bilder etterhvert! bilen kan sees i lillehammer, klin dønn original 91 med bræie felger! =) er for kaldt til å gjøre noe som helst nå! :cool: Okay, over til noe mer seriøst Bilen: modell: 1991 Golf GL Motor: 1.8L 90HK (66kw) Vekt: 925kg Dekk: 195/50-15 Felger: ACS 15" Farge: babyblå Bilen er for øyeblikket helt klin original, men ting skjer, det er bare begrenset av min økonomi (lærling økonomi) Det som SKAL skje er: Soting av vinduer GTI 16V antenne G60 Breddere m/skjørter GTI baklukespoiler Grilllist Senk (ca 50/50 (IKKE 60/60)) Stab stag (foran/bak) Chip (om noen veit om noen brukbare) Det var nå bilen min, slik ståa er nå! Pater kommer med bilder, de ble tatt tidligere i kveld (Tirsdagskvelden) på Shell i Nordre Ål på Lillehammer Mvh Dan Stamnes Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Dan Stamnes kjøpt meg ny bil, ikke det at dere viste hva slags bil jeg hadde før =) men. skal komme med bilder etterhvert! bilen kan sees i lillehammer, klin dønn original 91 med bræie felger! =) er for kaldt til å gjøre noe som helst nå! :cool: spennende info :D, skal ta bilde av bilen din å legge ut jeg Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 prøve å få tatt noen flere bilder når det er lyst ute :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 grattis med ny bil. breie felger??????? tom. mine stålfelger har større kant enn det og chip på ein 1,8 90hk???:rolleyes: høhø. snus rus og bollemus;) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Grattis med ny bil. men får du noe serlig effekt med chip i en 1,8 90hk er vel bare bortkasta penger??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Stusset litt på det der med breeeeeeeie felger jeg også...hva er sommerhjula mine da?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 hvorfor ikke 60/60? Det er kun 1cm lavere.... Hviss du vil ha mer guff i motoren din, bør du heller satse på en GTI maskin, å skifte ut luft mengde måleren og gass spjellet fra audi 80, husker ikke årsmodel.. skal visstnok få 130hk... er jo ganske mye hest det i forhold til 97 m chip på en 1.8 gl effekt anlegg - innsats filter hjelper jo det også. visst dette er bull, bør noen andre snakke ut litt. (hehe var det på tirsdagskvelden bildene ble tatt?!) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Pater prøve å få tatt noen flere bilder når det er lyst ute :) keen på å ta fler pics el pater? :P :P sku hatt non ordetlige av min og, itte bare mob bilder.. :-s hehe men dan tore? ikke så altfor breie de der da :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 felgene er breie nok! =) 15x8" ... litt for brett egentlig, går inni når jeg svinger =( uansett chip til GL'n koster 2800, gir 100hk, sammen med fullt effektanlegg og innstatsfilter (supersprint/green) så skal jeg nok klare å havne på rundt 105hk =) helt greit egentlig, treng ikke så mye gamp jeg hadde tenkt på GTI16v evt gti 8v (meiner det er rimelig plug and play, siden jeg har alt det samme som GTI 8v har (av ledninger) men, har ikke GTI motor, ikke har jeg råd til å kjøpe meg en heller! om ikke noen veit om en stygg billig en, som ikke har gått så fryktelig langt, og som er med hjerne osv Mvh Dan edit, må legge til det at med felgene egentlig var litt ironi! men det ser dumt ut med 15" på en usenka bil =) hehe Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Bytta bil nå gutt.. hehe gratulere mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by passat kara Bytta bil nå gutt.. hehe gratulere mvh vemund Takker =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Dan Stamnes Takker =) husker du meg ell gutt? LAN gausdal..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Gratulerer! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by passat kara husker du meg ell gutt? LAN gausdal..hehe veit hvem du er serru vimi Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Dan Stamnes felgene er breie nok! =) 15x8" ... litt for brett egentlig, går inni når jeg svinger =( uansett chip til GL'n koster 2800, gir 100hk, sammen med fullt effektanlegg og innstatsfilter (supersprint/green) så skal jeg nok klare å havne på rundt 105hk =) helt greit egentlig, treng ikke så mye gamp jeg hadde tenkt på GTI16v evt gti 8v (meiner det er rimelig plug and play, siden jeg har alt det samme som GTI 8v har (av ledninger) men, har ikke GTI motor, ikke har jeg råd til å kjøpe meg en heller! om ikke noen veit om en stygg billig en, som ikke har gått så fryktelig langt, og som er med hjerne osv Mvh Dan edit, må legge til det at med felgene egentlig var litt ironi! men det ser dumt ut med 15" på en usenka bil =) hehe 8x15?? ser mer ut som 7 el 7.5 dersom de subber når du svinger er det heller innpresset som er skyld i det.litt lite strekk på dekket til å være 195/50 på en 8" felg Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg