sInnzYk Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 looking good masta_T men front fangeren ser litt rund ut.. fiks d :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Masta_T: er litt feil farge på bakfangern.. så er det "hullet" skjeivt Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Nedi vet, den var pen :D lite gjort, men clean og fin har vel egentlig gjort litt da men målet mitt var og få golfen til og bli ganske realistisk, samtidig som den stod i stil med hvordan jeg liker at golf 3 ska se ut.. :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Masta_T Tenkte jeg skule legge ut min W.I.P til konken.. P.S Thanks to ImageShack for Free Image Hosting ps..husk at bakre sideruter på golf 3 dørs og golf 5 dørs ikke er like.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 oppdatering Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Fort og gæli :rolleyes: Jobber mer med den om jeg får tid. Bare lekte meg... kan jo gjøre noe seriøst ut av det sikkert. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Første utkast, har holdt på i et par timer.. Er vel andre eller tredje gangen jeg prøver å brushe selv, føler jeg begynner å få litt mer teken på det nå..:) Men, det som er gjort hittils: -Brusha bodykit. -Sota ruter. -Brusha eksos. -Lakkerte lister. -Bremselys. -GReddy "inngravert" i hekken. Edit: -Gjort om til coupè. Regner med at jeg i hvertfall bytter farge og speil. Kanskje jeg prøver å lage en liten takvinge også.. Update: -Begynt på takvinge. -Sota lykter. -Mekka litt på bakfanger. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 den var kjempe nice.. synes jeg da :D.. men en ting.. synes pottene var "litt" små, kanskje gjøre dem litt større.. ellers en meget bra modd :D Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Her er mitt bidrag: Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 NAJS..eneste jeg stusser over er hvorfor det luftinntaket er over dekket, og bak baksetet?? Det er litt vanskelig å finne feil når bilen er svart, men det ser ut som om du har senket den litt for mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by X-ecutioner NAJS..eneste jeg stusser over er hvorfor det luftinntaket er over dekket, og bak baksetet?? Fordi han, som alle andre biler med luftinntak bak, har plassert radiator, oljekjøler osv. i bagasjerommet for å få jevnere vektfordeling. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Laaars Fordi han, som alle andre biler med luftinntak bak, har plassert radiator, oljekjøler osv. i bagasjerommet for å få jevnere vektfordeling. :) Nemlig..:) Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Tenkte jeg kunne være med,men denne chopen er gammel..har slutta å modda for lenge siden:rolleyes: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 jaja..måtte jo være med jeg å;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Fin kant på de felgene :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg