HiiP Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Er vel ikke noe problem for oss her dette? Vi kjører jo alle etter fartsgrensa... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 FAEN! aah jeg hater de boksene! Skal ha GPS i bilen min som varsler når jeg nærmer meg slike.. MEN!! motorsykler kan de ikke ta :D :D :D :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 er jo bare å kneppe ta skilta foran da. Kjører man hardt er det billigere å få ei bot eller 2 for å kjøre uten skilt foran fremfor å bli tatt Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Hva sier purken når man ikke har skilt foran a? Tenkt å ha ny fanger foran til sommeren uten skilt, eller ta av det jeg har nå. Mye penere uten... :D Ha skiltet inni eller noe..... Står det noe steder at kjennemerket må være på fangeren? Blir sikkert stoppa uansett pga solstripe og mye soting...... Bot for de greiene a? Noen som har har erfaring med sånne ting? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by borabora Er det mange fotobokser på Svalbard? Kunne godt sendt de som er oppe her jeg bor dit..... ;) (3 Stk digitale på Rv4)+ 2 stk vanlige som jeg må passere til Oslo fra meg. Gøy. Not. Hehehehe, er ingen sånne tullebokser her nei :-) Bare send de opp, her florerer det av våpen og skudd er billige.Hadde gjort seg å slengt en 200grains i de boksene da! De prøvde med lasermåler for en stund tilbake men det gikk visst ikke så bra.Tror ikke det har vært fartskontroll siden 96!! De har promillekontroll og slikt da :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by borabora Hva sier purken når man ikke har skilt foran a? Tenkt å ha ny fanger foran til sommeren uten skilt, eller ta av det jeg har nå. Mye penere uten... :D Ha skiltet inni eller noe..... Står det noe steder at kjennemerket må være på fangeren? Blir sikkert stoppa uansett pga solstripe og mye soting...... Bot for de greiene a? Noen som har har erfaring med sånne ting? mener det er 750,- om man mangler ett skilt... Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by bing tectyl er knall bra!! og jeg oppfordrer til det! (i motsettning til andre ;)) Støtter den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by Hondaen FAEN! aah jeg hater de boksene! Skal ha GPS i bilen min som varsler når jeg nærmer meg slike.. MEN!! motorsykler kan de ikke ta :D :D :D :D Genialt! Hvor mye koster GPS egentlig? Tror jeg må fikse meg en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 1500 spenn koster det å kjøre uten skilt.. Med så mange fotobokser med kameraer i, så er det bare å skru av skiltet når en skal ut og kjøre på veier med fotobokser.. Billigere det :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by pIMp 1500 spenn koster det å kjøre uten skilt.. Hva med å ha med en knekt skrue i bilen. Når du blir stoppa uten skilt foran kan du jo bare fortelle hvordan skiltet løsnet og subbet nedi bakken og at du måtte skru det av. "Jeg er på vei hjem for å skru det på nå" @E Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by Robert Haha! Ja den var god.. Noen her som med hånden på hjertet kan si at de kunne holdt seg i så mye som èn dag? :) Vil disse nye boskene ha samme måling, altså følere i bakken? *Død over fotoboksene* Det er jo "bare" forbi boksene vi snakker om ;) .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by CrZy_T er jo bare å kneppe ta skilta foran da. Kjører man hardt er det billigere å få ei bot eller 2 for å kjøre uten skilt foran fremfor å bli tatt Og hvor har de da tenkt å sende regningen mener du? :) Søk etter "james bond skilt plate" her på forumet.. Den kan funke fint! :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by ola Og hvor har de da tenkt å sende regningen mener du? :) Søk etter "james bond skilt plate" her på forumet.. Den kan funke fint! :) Sende regning? Assa, det jeg mente var at man kunne få bot for å kjøre uten skilt foran. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Det er bare en løsning på dette, nemlig å kjøpe seg mopedbil med totakter som sier hurr-hurr, og vingle bortover veien med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Det er bare en løsning på dette, nemlig å kjøpe seg mopedbil med totakter som sier hurr-hurr, og vingle bortover veien med den. Blir du med å torpedere den ved kjerka eller Otto?;) Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg