Otto von Bismarck Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Det blir som med inkasso, betaler man ett avdrag, føler man seg nesten forpliktet til å betale alle. Bortsett fra én liten ting: Jeg har mer lyst til å tilintetgjøre fotobokser enn å betale regninger. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by pIMp 1500 spenn koster det å kjøre uten skilt.. Med så mange fotobokser med kameraer i, så er det bare å skru av skiltet når en skal ut og kjøre på veier med fotobokser.. Billigere det :D :D :D Kanskje litt upraktisk for de med svææært sjeldne biler (sånn som meg :( ).... Men i andre fylker og slikt, så er vel saken en annen :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2003 Originally posted by Robert Kanskje litt upraktisk for de med svææært sjeldne biler (sånn som meg :( ).... Men i andre fylker og slikt, så er vel saken en annen :D:D:D Hvis du hinter til signaturen din med rosa volvo .. står det at bilen er rosa i vognkortet? Hvis ikke så har de ingen mulighet til å finne frem.... tror de ikke gidder en gang heller. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Er det noen rørleggere på forumet? Isåfall så har jo dere verktøyet som trengs for å fjerne bokser med runde rør. Ikke det at jeg oppfordrer folk til noe ulovligheter men det var kun et spørsmål til egen interesse. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg