Mr. SQ Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Til Soundstream guruene, hva syns dere om et slikt oppsett: Soundstream Tarantula TR500/4, i oppsett 2+1 Van Gogh front-komponentsett 2 x 10" Van Gogh basser i dobbel lukket kasse Er det en vinner oppskrift? Hadde nok funket fint det, bortsett fra at fra og med neste år er det ikke mer Van Gogh. Faktisk veldig synd da jeg egentlig ikke tror SS er klar over hvor godt VG frontsettet egentlig er, men man får jo legge sin lit til de nye produktene:D ;) Kommer forøvrig ny Tarantula serie på CES, med flere forsterkere. 2+1 blir nå till vanskelig med 2 4 kanalere. Enten måtte det bli 4+4, 4+2 eller 2+2 mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Mr. SQ Hva er de nye planene for Soundstream? Hvis Van Gogh bortfaller, kommer det noe bedre som erstatning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Mr. SQ Hva er de nye planene for Soundstream? Hvis Van Gogh bortfaller, kommer det noe bedre som erstatning? Litt hysj hysj foreløpig desverre. Får ikke si alt for mye før CES. En ny Tarantula serie skal erstatte Van Gogh. Sannsynligvis ikke store endringen i lydkvaliteten. Blir nok mye av samme kretsløsninger. Ellers kommer det svært mye tøfft. Blir et vanvittig sterkt år. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Hva er CES? En messe? Og burde man kjøpe Van Gogh fortest mulig da kanskje?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Hva er CES? En messe? Og burde man kjøpe Van Gogh fortest mulig da kanskje?? CES er Consumer Electronics Show, holdes hvert år i Las Vegas for å vise det nyeste inne forbruker elektronikk. Vet ikke om det er noe Van gogh igjen her i landet som ikke er solgt. Jeg har hodt av det siste vi har på lager et par dager, men om det ikke blir solgt, kan du få det svært billig om du er interessert. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Mr. SQ Jeg har hodt av det siste vi har på lager et par dager, men om det ikke blir solgt, kan du få det svært billig om du er interessert. mvh Glenn Foreløpig fornøyd med anlegget, ellers takk for tilbudet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by matador Ville heller sagt det slik: Billigere/dårlig en forsterker er så viktigere er at den har "mye" kapasitans i nærheten. Misforstå meg riktig: en kondensator er viktig men IKKE så viktig slik mange prøver å påstå... (no offens) for å gjøre det kort så legger jeg heller noen bilder og så kan dere se hvilken av disse power suplyene trenger mye "extra kondensatorer" og hvem ville greid seg fint uten... for enkelhetens skyld så er det følgende speker på noen av de uten å nevne hvem er hvem: 2x100watt 4x75watt 2x12,5watt 4x40watt den ene vet ikke om det er 2x? eller 4x?? (spør Lars) :D mvh 4x125W er oppgitt effekt på den forsterkeren på det første bildet. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa 4x125W er oppgitt effekt på den forsterkeren på det første bildet. Hadde du bare gidde å lese hadde du sett at jeg alerede har svart det da. :D :D ;) ha ha ha mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Han refererte til meg og ikke til deg, så da svarer jeg selv og jeg selvfølgelig har lest hele tråden.. :op :op :op :op :op :op :op Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa 4x125W er oppgitt effekt på den forsterkeren på det første bildet. okei, da vet jeg det.... kunne dere se hvilken var 4x75watt da?... :D Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by matador okei, da vet jeg det.... kunne dere se hvilken var 4x75watt da?... :D Den med det blå print-kortet? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by MacSi Den med det blå print-kortet? haha.... feil! 2x12,5 WATT i 4ohm... :rolleyes: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by matador haha.... feil! 2x12,5 WATT i 4ohm... :rolleyes: Oi da.. Da trur jeg at jeg bare skal la være å gjette mer jeg.. hehe. I stad lurte jeg på om jeg skulle gjette den med blått print, eller den med vifta.. men men, sånn kan det gikk :rolleyes: Hvaslags merke og modell er den med blått printkort egentlig? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by MacSi ....Hvaslags merke og modell er den med blått printkort egentlig? SoundStream ClassA 3.0.... 2x12,5 watt i 4ohm ellers 300watt i brokobling på 0,5 ohm .... :cool: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg