arildh Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Jeg surfet litt rundt på E-Bay og ser at det er masse billige bildeler her. For mindre gjenstander som boostcontrollere og annet krimskrams er det jo store muligheter for å få det inn i landet som "Gift" = 0 toll. Med de prisene de opererer med der så gjør det ikke allverden om toll skulle komme i tillegg heller. Er det noen som har erfaringer med kjøp herfra ? Jeg ser de opererer med samme rating system på selgere som på QXL. De fleste aksepterer PayPal som er genialt for slike kjøp. Æ vill ha ein sånn ein sjøø... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by arildh Jeg surfet litt rundt på E-Bay og ser at det er masse billige bildeler her. For mindre gjenstander som boostcontrollere og annet krimskrams er det jo store muligheter for å få det inn i landet som "Gift" = 0 toll. Med de prisene de opererer med der så gjør det ikke allverden om toll skulle komme i tillegg heller. Er det noen som har erfaringer med kjøp herfra ? Jeg ser de opererer med samme rating system på selgere som på QXL. De fleste aksepterer PayPal som er genialt for slike kjøp. Æ vill ha ein sånn ein sjøø... Hepp.. Handlet på ebay.de i forrige uke. Jeg bare sjekket med selger først om han var villig til å sende til Norge, og det var han. Varene kommer vel til uken tipper jeg. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Fant Digifant med Chip osv til golfen.. Men, fant ikke noen måte å kontakte selger på.. gadd ikke registrere meg selv.. Hva har du kjøpt nå da LupoBoy? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Jonte Fant Digifant med Chip osv til golfen.. Men, fant ikke noen måte å kontakte selger på.. gadd ikke registrere meg selv.. Hva har du kjøpt nå da LupoBoy? Når du registrerer deg så får du opp info om brukerne som selger, og kan da sende en forespørsel. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by LupoB0Y Når du registrerer deg så får du opp info om brukerne som selger, og kan da sende en forespørsel. Flott, du er registrert, Da skaffer du meg e-post adressa til han som selger :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by Jonte Flott, du er registrert, Da skaffer du meg e-post adressa til han som selger :) Er jo bare å registrere seg selv.... du får jo ikke bydd på auksjonen dersom du ikke er registert:rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by arildh Jeg surfet litt rundt på E-Bay og ser at det er masse billige bildeler her. For mindre gjenstander som boostcontrollere og annet krimskrams er det jo store muligheter for å få det inn i landet som "Gift" = 0 toll. Med de prisene de opererer med der så gjør det ikke allverden om toll skulle komme i tillegg heller. Er det noen som har erfaringer med kjøp herfra ? Jeg ser de opererer med samme rating system på selgere som på QXL. De fleste aksepterer PayPal som er genialt for slike kjøp. Æ vill ha ein sånn ein sjøø... Heh leit at det står "Buyer pays actual shipping charges. Will ship to United States only. " da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Originally posted by LupoB0Y Hepp.. Handlet på ebay.de i forrige uke. Jeg bare sjekket med selger først om han var villig til å sende til Norge, og det var han. Varene kommer vel til uken tipper jeg. :D Ja hvis du ikke får en eske med en murstein oppi da ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Jeg har slektninger i Houston, Texas... og de kjøper så og si KUN fra eBay. Skal visst være jævlig billig der. Har vurdert det selv, men så er det frakt og sånt da... Får vel undersøke det litt nærmere en dag. Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Handla litt på ebay før, funker finfint :). Kjøp fra selgere med høy rating og ting går "garantert" bra. :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 selv om selger sier dette Buyer pays actual shipping charges. Will ship to United States only så er det i bare å sende en mail til vedkommende å spørre are you sure you dont ship too norway (sikkert skrivi feil) grunnen til at dem setter usa only er at det koster litt mere å sende til norge en internt i usa. så dem har vell vert borti folk som legger inn bud får vite porto å driter i hele kjøpet (seff etter at dem har vunnet auktionen) har kjøpt ganske mye der nå å som det ble sagt tidligere pass på selgers karakter er den høy uten negativ fead back så er det da bare å kjøpe da :) jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by lordbongo selv om selger sier dette Buyer pays actual shipping charges. Will ship to United States only så er det i bare å sende en mail til vedkommende å spørre are you sure you dont ship too norway (sikkert skrivi feil) grunnen til at dem setter usa only er at det koster litt mere å sende til norge en internt i usa. så dem har vell vert borti folk som legger inn bud får vite porto å driter i hele kjøpet (seff etter at dem har vunnet auktionen) har kjøpt ganske mye der nå å som det ble sagt tidligere pass på selgers karakter er den høy uten negativ fead back så er det da bare å kjøpe da :) jon problemet er normalt sett ikke porto kostnadene... heller at det finnes en hel haug uærlige folk her i verdensom forsøker seg med falske sjekker etc... Det er vesentlig mere jobb(om mulig) å anmelde folk i utlandet... Hørte om en kar i New Zealand som har tatt seg betalt for masse indian deler... men som aldri sendte de. Heldigvis så fikk de det lokale politiet til å besøke han, slik at iallefall noen fikk de tingene de hadde betalt for. Men det var forferdelig mye styr og 1-2 års venting før de fikk delene de hadde betalt for. for håpe tollgrensen går opp til 1000kroner!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by arildh Jeg surfet litt rundt på E-Bay og ser at det er masse billige bildeler her. For mindre gjenstander som boostcontrollere og annet krimskrams er det jo store muligheter for å få det inn i landet som "Gift" = 0 toll. Med de prisene de opererer med der så gjør det ikke allverden om toll skulle komme i tillegg heller. Er det noen som har erfaringer med kjøp herfra ? Jeg ser de opererer med samme rating system på selgere som på QXL. Jeg gjort 58 handler på eBay på ca. 1 1/2 år. Har ikke blitt lurt enda. Prøver å holde meg til selgere med god feedback. Har brukt PAYPAL i 90% av kjøpene. Husk at det blir moms + eksp. gebyr på varer over 300(?)kr. Mange selger er villige til å ikke legge ved faktura samt merke pakkene med en verdi under tollgrensen. Hvis noe blir borte i posten dekker da en eventuell forsikring kun den oppgitte verdien på pakka. Eivind Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg