lars-frr Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Sjekket frostvekset nivået idag , da var den halvfull og det skal den jo ikke være . Jeg fyllte den fullt opp for kanskje 1-2 mnd siden ,, husker ikke helt. Skal det være sånn ? Eller er det en lekasje et sted ? kan jo ikke skjønne det for har stått i grasasje flere ganger uten at det har vært noen våte flekker ... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Kan være en liten lekkasje i varmeregisteret, eller føkka toppakning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 den kan lekke i en slange slik at det kun lekker når du kjører og da damper det bort.... hos meg lekker det i tetninga som er i delinga på vannpumpa... lak på slangen på toppen av radiatoren før, men hadde på noe locktite guglemeie på den tutn før jeg stramma slangeklamma da ble det tett! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Men hvis det er toppakiningen som har gått , ville ikke bilen ha lekket olje da ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Om du ikke merker noe søt lukt inne i bilen, mye dugg eller hvit røyk fra eksosen; Flush kjøleanlegget et par ganger og ha på radiatortett. Har selv brukt Valvoline sine produkter mange ganger og det funker. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Min lekker og, men det er i toppen av tanken.. er lekasje rundt der føleren står neddi om du skjønner.. lekker og kun når jeg kjører...da fordamper det, og forsvinner.... Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 mitt vann nivå synker også. men stopper på eit viss nivå. stopper fett før min. streken. eg har dei symptomane som speedwell skriver av og til. skifta kjølevatten for ca ein månad sida og den var nesten lika blå som når eg helte da på. og da var ca ett år sidan sist. får også litt kvit krem på oljepå fyllinga når det er vått ute, bare då, og eg meiner at oljepå fyllings lokket ikkje er tett Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aedron Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 det som SpeedWell skriver. hva var det, det kom av? Kjenner selv at det er litt søtlukt inne i bilen av og til Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Aedron det som SpeedWell skriver. hva var det, det kom av? Kjenner selv at det er litt søtlukt inne i bilen av og til lekasje i varmeregisteret... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 tenkte litt over det med lukt og dugg. lukta er vist olje lukt. og duggen kommer når det er vått inne i bilen. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg