Gå til innhold

HINSIDES fet E30

Ranger emnet


Espen|3k

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mad_Maxx

Var jo en driitfeit rød e30 til salgs på autodb for ei stund sia. Sto vel noe som "norges råeste e30" om den.. Det er jeg uenig i, den må da være europas råeste! Noen som har bilder av den? Skal lete litt på forumet jah..

 

 

Bilen til Henrik du mener?

Med gule frontlykter?

 

9_9_2004%205.jpg

mini-henrik.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dusico

http://bagpuss.swan.ac.uk/200sx/turbo-E30.jpg

 

denne er rå....?!

 

Jepp den er JÆVLIG heftig :) Vet du om flere bilder? Den er i Bilsport 1/2 (siste nummer 2003-første 2004)

 

BMW 325i 88 modell, S38B38 motor med 875 hk ved 5.000 rpm på 1.65 bar. 1.263 Nm ved 3.900 rpm. VILT.

 

Denne er også heftig :P

 

http://eurotuner.com/featuredvehicles/14319/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Espen|3k

Tja, enig i at den røde er rimelig fet men ikke Norges eller Europas feteste hehe. Post bilder av din da :) Norges råeste E30 (M3) er uten tvil den sølvfargede til Helge Vik med M5 motor og turbo.

 

den er solgt for en go stund siden sjø og har ingen bilder av den... men var fult e46 m3 styling og en spesiell grå/lilla lakk...

men m3 er 1000 ganger fetere!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Volvomotor i den svarte som er avbildet tidligere hvis eg ikkje husker feil. Det er som å pisse i kirka i narkorus...

 

Og ikkje er den spess tøff heller. Alt for mye plasticfantastic og stæsj og drit.

 

GTS SUGER BIGTIME. Ødelegger faen meg hele bilen. Spesielt frontfangeren. Den bygger jo ti centi lenger frem enn org fanger. IKKE PENT:!!!!!

 

M-TechII er det tøffeste til E30.

 

Og hva dere mener med M3 styling vet ikke eg, men hvis det er å bredde skjermene og ha overliggende bagasjelokk, så er det forbeholdt de som ble levert slik mener nå eg. Er liksom det som gjør en M3 til en M3, for det er ikke så allverdens med maskineri i de, sett i dagens lys sammenliknet med mye av dette nyere tuboshittet som går i gatene.

 

orginalstyling/felger er det beste til E30. Tenker da Mtech I og II, Harte, Scnitzer (sikerrt ikke rett skreve), Alpina osv osv. En åttitals klassiker skal ha åttitals utseende. Alt annet (med visse unntak) blir litt feil. Vil du ha en rund, ikke-kantet bil med "nytt" utseende, kjøp en kollisjonskadet E36 eller en civic.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med M3 styling mener i hvert fall jeg bare skjørtene, og leppene bak og foran. Får jo kjøpt dette fra for eksempel realcar.se Så regner med at det er for E30, i og med at helt original M3 E30 styling mest sannsynlig ikke passer pga at M3 E30 er bredda og det er ikke original E30.

 

Volvo motor i en E30 syntes jeg ikke hørte noe særlig ut, skuffende hvis det er fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW324TDa: Hvor mye betalte du for alpina felgene du har på m3'en(?), og var de nye, brukte?

Du eller noen andre som vet ca pris på 16' både nye og brukte.

Blir foråpentligvis en e30 rett over nyttår

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår