Gå til innhold

HINSIDES fet E30

Ranger emnet


Espen|3k

Anbefalte innlegg

Tja, likhetene med civic kan jeg ikke akkurat si at jeg finner, personlig så syntes jeg at m3 styling er det feteste til E30. Etter det kommer vel dette, GTS kitet fra Rieger. Den ser temmelig hissig ut med den syntes jeg, likte den. Virker som om den har motor som svarer til stylingen også. Smak og behag, syntes den var feit i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes du at E30'ene skal holdes originale når det gjelder styling Øyvind? Tror ikke akkurat at jeg klarer å telle antall E30'r i Norge med GTS styling på to hender. Hvis du mener at de skal styles, hva slags styling syntes du de skal ha da? Jeg har vel sett det som er av styling til disse bilene. I tillegg til GTS og M3 styling, så syntes jeg det bare er styling inspirert av japser, VAG biler (seidl for eksempel) også fangerne ala E46 M3. Hvis man tenker linjer syntes jeg at GTS kitet passer best. Men liker best M3 styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke helt si jeg hopper i taket av den E-30'n der. Ser jo rimelig pen ut, alt utenom den ostehøvel-leppa. Den kunne han spart seg for :rolleyes:

 

Det som etter MIN mening passer best på E-30 er M-Tech II. Straite linjer! Ikke noe overstyla plastikkdrit som ikke passer til linjene på bilen! M3 stylinga liker jeg litt også egentlig, men ser heller det forebeholdt for ekte M3'r. Blir for dumt etter min mening.

 

Men skal ikke nekte for at den bilen der var fet!

 

Trydal

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trydal

Kan vel ikke helt si jeg hopper i taket av den E-30'n der. Ser jo rimelig pen ut, alt utenom den ostehøvel-leppa. Den kunne han spart seg for :rolleyes:

 

Det som etter MIN mening passer best på E-30 er M-Tech II. Straite linjer! Ikke noe overstyla plastikkdrit som ikke passer til linjene på bilen! M3 stylinga liker jeg litt også egentlig, men ser heller det forebeholdt for ekte M3'r. Blir for dumt etter min mening.

 

Men skal ikke nekte for at den bilen der var fet!

 

Trydal

 

Enig i at han kunne spart seg for "ostehøvel-leppa" :) Og de m3 "gallene" foran dørene. Det passer bare på E46... Kan du si meg forskjellen på mtech styling til E30 og M3 styling? Trodde dette var ganske likt, derfor skrev jeg bare M3 styling, men har sett en del forskjellige varianter av M3 lepper (snakker foran)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erikk

Er ikke dette på bilexpo messen i arenum bergen da?

Kan huske den bilen derfra men mener det var i fjor. Hvis jeg erindrer riktig var det en rimelig stor turbo på denne også.

 

Det stemmer.

 

http://www.streetdesign.no/?go=galleri&galleri=20

 

http://algard-gatebilklubb.net/mambo/index.php?set_albumName=album40&option=com_gallery&Itemid=37&include=view_album.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Espen|3k

 

Enig i at han kunne spart seg for "ostehøvel-leppa" :) Og de m3 "gallene" foran dørene. Det passer bare på E46... Kan du si meg forskjellen på mtech styling til E30 og M3 styling? Trodde dette var ganske likt, derfor skrev jeg bare M3 styling, men har sett en del forskjellige varianter av M3 lepper (snakker foran)

 

Her har du 2 bilder av kjerrer med m-tech styling. Nydelig etter min mening :D

 

 

 

M-tech II

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår