2Fast4all Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Til salgs: Motor: 850 T5 96' B5234T -Skal i følge ham jeg kjøpte den av ha gått ca 115000km -Ferdig med bunnpanne for langsmontering -99% komplett motor (mangler luftmassemåler) -Bunnpanna er det forrige eier (som først hadde tenkt å sette den i sin 240) som lagde, synes den ser utett ut så jeg har fått tak i en ny en som det bare mangler å få korta inn. -Fordeler er fjernet og et spesial-laget direct fire system som samarbeider med original motorstyring følger med. - S70 innsug (mangler gassspjeld til det innsuget men man kan med litt modifikasjoner bruke originale T5 spjeldet) Dette innsuget er en fordel å ha for å slippe å få gassspjeldet rett i torpedoveggen. - 960 motorfestebraketter følger med (de kan ikke brukes i 240 fant jeg ut, men i 740/940 så skal de gjøre monteringen veldig enkel) -Komplett 850 ledningsnett følger med. -følger med både dobbeltmasse svinghjul og standard svinghjul + nesten ny original clutch - Servopumpe/Dynamo følger med Gearkasse: Strøken M90H kasse fra 960. 960 melomaksel følger med For montering i 940/740 så skal dette være komplett pakke utenom luftmassemåleren som man finner på et svensk opphøggeri for rundt 500kr For montering i 240 så er det en del jobb som må utføres. Selges kun samlet - Alt eller Ingenting Hbo: 25000,- Kan være behjelpelig med frakt til Oslo/Østfold/Vestfold Ellers så bor jeg i Skjåk Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hvis jeg måker snøen, raker løv å klipper gresset ditt i 3 år fram over a? Da har jeg vel jobbe i alle fall inn 8k.....hehehhe.....:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 :D Hadde du vert dame kunne vi funnet ei løsning :D Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Originally posted by 2Fast4all :D Hadde du vert dame kunne vi funnet ei løsning :D Jeg er fleksibel:rolleyes: :D ;) .hehhe (håper du skjønner at det var ironisk ment å skjønner at jeg er 100% hetro;) ) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 jeg tror volvo-lars har lyst til å smaka på ei reall skjåk kjepp jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 vel.. litt teit å ødelegge salgstråden hans med å spore så grundig av fra topic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by locked vel.. litt teit å ødelegge salgstråden hans med å spore så grundig av fra topic? Takk!!! Kan forresten være interesert i en 230FT som delbetaling. Må være komplett og med lav KM og nyere en 94' Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Originally posted by 2Fast4all Takk!!! Kan forresten være interesert i en 230FT som delbetaling. Må være komplett og med lav KM og nyere en 94' Hvor mye mener du en ft/fk er verdt da? solgte en 98mod i går... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Hva tok du for den da? Originally posted by maxis Hvor mye mener du en ft/fk er verdt da? solgte en 98mod i går... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg