nitewlkr Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 På det vedlagte bildet er det gjemt en bil. En kollega av meg brukte litt over syv minutter på å finne bilen. Jeg kunne ikke se noen bil i det hele tatt. Enkelte kvinner påstår dog at de lett kan se bilen på under et halvt minutt.. Hvor lang tid bruker du? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 ford mustang cab! :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 Jeg så den med en gang... men så ble den plutselig borte :D og nå finner jeg den ikke lenger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 fin hekk!!:D kiddie Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet April 17, 2002 Rapporter Share Skrevet April 17, 2002 dybdesynet og erfaring med california babes og biler(okey da, på avstand..) så klarte jeg å kjenne igjen bilen før fokuset ble berørt.. Skal ikke klage på dama der, men det mustang greiene er det ikke mye å skryte av iallefall... Bodde en lengre periode i USA frem til fjor sommer, og kjørte endel leiebil... deriblant mustang cab. Mulig at saleen utgavene er bedre, men personlig synes jeg at de vanlige mustangene verken var fugl eller fisk (eller no' sånt no). Ordet "gummiku" sier det meste... og synes ikke at finishen var så veldig bra heller. Designmessig er den store klaringen mellom hjul og skjermer det verste... Chrysler Sebring cab'en(2000 modell) jeg leide (4mnd..) var en vesentlig bedre bil å kjøre og finishen/ utseendet var mye bedre. Chrysleren var riktignok en daff bil, og langt fra sportslig.. men det passet rett inn på "the strip" i Las Vegas på en kveldsrunde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 17, 2002 Rapporter Share Skrevet April 17, 2002 For et chassi!!!!!!!! :D :D :D Ehhhh......... hvilken bil????? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2002 Jeg ser bare ei fin dame som lener seg framover jeg... Hva faen er det hun lener seg over? ser ikke.no jeg:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 19, 2002 Rapporter Share Skrevet April 19, 2002 Hu sko faen meg fått an...........jerkoff Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg