nnnneh Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Hehe.. tenkte jeg sku ta knekken på en katalysator med å kjøre gjennom en tank med blyholdig bensin.. kan motoren ta skade av det? Jeg kan godt ha katalysator, men så lenge det er mot min vilje skal den ihvertfall vere defekt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Jeg vet ikke hvor godt motoren din har av det.. ta heller av exos anlegget. sveis av katalysatoren, og lag et 2.5" hull tvers igjennom. eller ta ut innmaten og replace det med et rør på samme lengde bare "fri for motstand rør". hehe. men på eu måler de jo katalysator verdiene da.. bare så du vet det. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by ealoken Jeg vet ikke hvor godt motoren din har av det.. ta heller av exos anlegget. sveis av katalysatoren, og lag et 2.5" hull tvers igjennom. eller ta ut innmaten og replace det med et rør på samme lengde bare "fri for motstand rør". hehe. men på eu måler de jo katalysator verdiene da.. bare så du vet det. Mvh Erik nei tenkt de gjør ikke det.. ikke på min bil, den er for gammel. Så tenkte jeg skulle ødelegge kat'n før jeg kaster den ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 hvis bilen er eldre enn 1989 er det bare å ta den av, var ikke krav om kat før da (mulig det kom sent 88 også) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by locked nei tenkt de gjør ikke det.. ikke på min bil, den er for gammel. Så tenkte jeg skulle ødelegge kat'n før jeg kaster den ;-) innmaten i katalysatoren er skadlig for deg :P sånn at du veit det ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 farlig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by locked nei tenkt de gjør ikke det.. ikke på min bil, den er for gammel. Så tenkte jeg skulle ødelegge kat'n før jeg kaster den ;-) Ta den bare av å legge den et fint sted du, ikke drit deg ut som så mange andre :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg