Gå til innhold

Bilforumet.net treff på vålerbanen! Kommer du?

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Bilforumet.net treff 9 august på Vålerbanen?  

153 stemmer

  1. 1. Kommer du på Bilforumet.net treff 9 august på Vålerbanen?

    • Ja jeg vil kjøre på banen
      83
    • Ja jeg vil se på
      60
    • Nei jeg kommer ikke
      12


Anbefalte innlegg

Vi har nå fått bekreftet Lørdag 9august som treff dag på Vålerbanen.

 

Vi får alle be for SOL og ellers andre positive ting værgudene kan gjør for oss.

 

 

Dere for holde av den dagen da, fortsatt usikkert om dette vil bli vårt første treff men mere info kommer senere.

 

Vi vil komme tilbake med påmelding side seinere og info om hva det vil koste å kjøre på banen.

 

I den anledning vil jeg se hvor mange som er interesert i og være med å kjøre og som tilskuere. Dette er ingen bindene påmelding men vi ønsker en indikasjon på hvor mange som kommer med tanke på hva det vil koste å kjøre.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kommer og jeg skal kjøre rævva av Eirikoo :D:D

 

 

Bare sørg for at de ikke våger å kjegle ned langsidene slik de har prøvd på et par ganger. Sykkelsjikanen er greit at vi bruker, den har faktisk noe for seg.

 

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

, men det er jo så lenge til.... Liker dårlig å gå i mange måneder og glede meg. Det er jo faktisk en stor del av de flestes liv som vi kommer til å vente på dette.

 

Når det er sagt, så blei jeg veldig glad når jeg leste dette. Har satt av helgen på kalenderen og gleder meg :)

Håper også at det blir noen treff før dette.

:D

"Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke kjerringa har lurt meg med på ferie, kommer jeg og! Og jeg skal sef kjøre!

Litt snart-innkjøpt-snacks til bilen er vel da allerede innstalert og testet bla. den 10/5......

 

Regner med at noen til fra SX-klubben kommer. Må da være flere enn du, Bjørn og meg som har tenkt seg på bane i år Eirik?

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jeg også...får nok lurt med meg noen flere også :D

 

Men ut på banen tørr jeg ikke...for å si det sånn, jeg lar dem som kan kjøre få kjøre på bane. Også står jeg og filmer de som kjører...kanskje noen er snille å lar meg få sitte på en tur ? G_Rally har jo lovt meg en tur da...*hint hint* folkens :D

 

Dette treffet blir vel ca en uke etter hovedtreffet til VACN på våler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbothomas

Hvis ikke kjerringa har lurt meg med på ferie, kommer jeg og! Og jeg skal sef kjøre!

Litt snart-innkjøpt-snacks til bilen er vel da allerede innstalert og testet bla. den 10/5......

 

Regner med at noen til fra SX-klubben kommer. Må da være flere enn du, Bjørn og meg som har tenkt seg på bane i år Eirik?

 

Det kommer nok flere skal dere se ;) Er vel en del i klubben som er baneklare nå etterhvert...

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer.. men prøv å få det til slik at det bare er for de som er medlemmer av bilforumet da. Hvis ikke kan det fort bli altfor mange biler, og lite kjøretid på hver. Vet ikke helt hvordan dette kan løses, men..

Tenkte bare å slippe "åpen dag" tilstander..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Jeg kommer.. men prøv å få det til slik at det bare er for de som er medlemmer av bilforumet da. Hvis ikke kan det fort bli altfor mange biler, og lite kjøretid på hver. Vet ikke helt hvordan dette kan løses, men..

Tenkte bare å slippe "åpen dag" tilstander..

 

Egentlig ingen fare.

Alle som skal kjøre må vel meldes på i forkant, og dermed kan en også regulere antallet. Kan fint ha 60-70 biler til kjøring uten at det blir særlige problemer, sålenge en har bra orden på pit`en.

 

Regner med også dette arr. havnet under "kjørekurs" og ikke åpent arrangement/stevne Marius? -dermed spes. regler....

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår