Gå til innhold

Nye Astra

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by mihkku

http://www.opel-performance.com er i allefall hjemmesiden.

 

Jeg vet at Opel forhanlere klarer å skaffe dette. Blitzpower også (http://www.blitzpower.no)

 

I tyskland finnes det felre firmaer, er bare å søke på OPC styling på yahoo.com. Kan ikke så godt Tysk så jeg går bare i surr.

 

Har vært inne på den opc-siden tidligere, men finner ikke noe styling der egentli - ikke som er til å kjøpe i hvertfall..

Må vel kanskje se om jeg kan komme i kontakt med en opelforhandler i tyskland som kan være villig til å ta inn noe til meg... Blir vel vanskelig, men om jeg betaler på forhånd, så bør det gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

opc felgene til denne bilen er døds lekre. jeg ville valgt de. Så de på en bil dem hadde satt sammen på opel på elverum

 

Ja, jeg er enig i at de er fine, men de har en vanvittig pris!! 2950 +mva pr.stk!! Til den prisen er det MYE å velge i!!

 

Man har jo f.eks Borbet Nardo som er veldig lik til en brøkdel av prisen. Jeg liker også godt Mille Miglia EV-R....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj svarte da, viste ikke at dem var så dyre. du burde jo få litt avslag siden du har kjøpt bilen da :) Men vanskelig å velge felger, er så mange å velge i mellom..

 

Virket som om det var den prisen jeg måtte forholde meg til.. Ja, der er masse felger å velge i ja. Men må ta litt i betraktning at jeg skal bruke den som skolebil, og at det da kan være greit med litt gummi - både rundt og på siden av felgene :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var ute å testa nybilen min en liten tur her for en uke siden - må si at jeg synes den gikk kjempegodt - og bedre vil den vel gå etterhvert :) Gleder meg til å få den overlevert!!

Ellers så har jeg bestilt meg lumma takvinge, samt lyktespoiler både foran og bak. Gleder meg til å få de på! Sliter fortsatt med felger - de borbetfelgene jeg hadde bestemt meg for er ikke satt i produksjon som 18" enda.. Får håpe de setter igang den nærmeste måneden.

Er det forresten noen som vet om det har kommet andre baklykter til astra h? Jeg er ikke noe gla i den "matte" finishen på rygg/blink..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fru har også fått sin 150 hk dieselpurke. Relativt fornøyd med den men hadde vel trodd at man skulle merke mer til at lyktene svinger de også.

 

Legg ut bilder av bilen din da når du begynner å få gjort forandringer på den da :)

(Jeg har Borbet T felger med goodyear eagle F1 til salgs (alt nytt), men de er "bare" 8x17")

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å testa nybilen min en liten tur her for en uke siden - må si at jeg synes den gikk kjempegodt - og bedre vil den vel gå etterhvert :) Gleder meg til å få den overlevert!!

Ellers så har jeg bestilt meg lumma takvinge, samt lyktespoiler både foran og bak. Gleder meg til å få de på! Sliter fortsatt med felger - de borbetfelgene jeg hadde bestemt meg for er ikke satt i produksjon som 18" enda.. Får håpe de setter igang den nærmeste måneden.

Er det forresten noen som vet om det har kommet andre baklykter til astra h? Jeg er ikke noe gla i den "matte" finishen på rygg/blink..

 

hmmm mener jeg så noen andre lykter på noen styla astraer. har du sjekka mattig og fk?

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fru har også fått sin 150 hk dieselpurke. Relativt fornøyd med den men hadde vel trodd at man skulle merke mer til at lyktene svinger de også.

 

Legg ut bilder av bilen din da når du begynner å få gjort forandringer på den da :)

(Jeg har Borbet T felger med goodyear eagle F1 til salgs (alt nytt), men de er "bare" 8x17")

 

Jeg bestilte uten adaptive frontlys - kun vanlig bi-xenon. Jeg synes ikke jeg hadde bruk for adaptive. Jeg får ikke bilen før om en god stund - jeg må gjøre meg ferdig på skolen først :(

 

Jeg vil heller ha litt smalere og høyere felger - var hvertfall planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår