Gå til innhold

Volvo DVD

Ranger emnet


WorteX

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Siden det er lite stoff om 240 på disse dvd`ene så hvorfor ikke lage noe slikt selv?

Hvis det er noen her som har peil på videoredigering (feks adobe premiere) så kunne kanskje denne personen satt sammen klippene av 240 som vi rundt her sitter på!

Jeg kan litt adobe premiere men vil ikke si jeg har peil.Det hadde vært utrolig artig å sett en film hvor norske 240 blir presentert!

Noen som er enige?

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så klart rally skal være med!

Men det er kanskje snakk om et Volvo treff til sommeren og fått til en slik film før det ville solgt masse der! ;) Det blir jo en del dvd`r så det er greit å få inn noen kroner og! Ikke for å bli rike men for å dekke opp brenningen og diverse!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært konge med skikkelig volvo-film... skulle ønske jeg hadde det meste av 240TIC-filmer på min harddisk.. bare elsker volvo med skikkelig power :) *Drømme om getaway in Stockholm med blodtrimma turbo-volvo*

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skulle lagd en herje film med 240 uten masse fancy ting så greier jeg det! Greier å lage grei intro og rulletekst og men er ingen nerd på slikt! Men da skulle jeg hatt masse film klipp som kunne brukes i en slik film! Har muligheten å legge inn fra vhs! Bare jeg finner tv kortet mitt. Dvd og andre digitale formater er jo enkelt å få inn og konvertere!

Så si ifra hvis interessen for noe slikt er for da kan jeg godt sette igang litt!

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HansM-740GL

 

Noen nettbutikker som har denne igjen på lager?

 

mld. fra CDON.com: Foreløpig utsolgt!

 

Pokker!

 

haha....passe....da må den jeg bestillte være en av de siste....bestilte den i går kveld...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HPfreak

Hvis vi skulle lagd en herje film med 240 uten masse fancy ting så greier jeg det! Greier å lage grei intro og rulletekst og men er ingen nerd på slikt! Men da skulle jeg hatt masse film klipp som kunne brukes i en slik film! Har muligheten å legge inn fra vhs! Bare jeg finner tv kortet mitt. Dvd og andre digitale formater er jo enkelt å få inn og konvertere!

Så si ifra hvis interessen for noe slikt er for da kan jeg godt sette igang litt!

 

Ja, dette må du seriøst prøve å få til.. :) Hadde vært skikkelig konge å fått til noe slikt!!!

 

Stå på!

'95 Nissan 200sx S14

-----

x'85 Volvo 240 TIC :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MenDa trenger jeg hjelp fra dere med film klipp! Driver og laster ned og finner fram det jeg har men ikke så mye av det er norskt!

Må jo ha bare norske biler da! Så gi meg gjerne beskjed om hvor de filmene finns eller send dem til meg på camaro@east.no

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår