tcr Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Er det ingen som trenger en turbomanifold til vw16v da? Har en ny liggende i 321 kvalitet. Se http://www.midtnorskgatebil.com/forum/viewtopic.php?t=3&postdays=0&postorder=asc&start=15 for mere info Treffes på 932 23675 Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Jo, takk thor arne.. er klart at i visse situasjoner er din erfaring sterkt påkrevd :) Tcr: jo, jeg kjenner godt til arbeidene dine, og har skikkelig lyst på en slik manifold, men prisen blir desverre for stiv for mitt budsjett, men skriv meg opp som beundrer :) du får derimot jobben med å sveise sammen fuelrailet mitt snart håper jeg :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Gallagher: Du skal få eksosen for 6000,- Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 desverre :( er fattig student, så tar et kjøp av gangen til denne bilen.. må vente til neste store utbetaling av lønn, eller studielån på våren før neste innkjøp kommer.. trenger og å kjøpe turbo serdu... har liggende en s4 manifold ferdig modet for 16v så, er et ok kompromiss, selv om den har mange ulemper i forhold til dine custom manifolder.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 hei..kunne gjerne også tenkt meg å ser den søknaden..hadde vært fint om du kunne sende den til vwsportz@hotmail.com...følger med prosjeket:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Skal se om jeh har den søknaden liggende en eller annen plass ja.. Ok, da har jeg begynt å kose med toppen.. har vasket den og pusset alle anlegsflatene med 400 papir og vann.. regnet med at djeg skulle plane toppen, men ser at til og med i lukket tilstand stån innsugsventilene en halv millimeter el no slikt under anleggsflaten til toppen, så ventilene må ut for å plane.. dette orker jeg da ikke gjøre, jeg kommer bare til å skjekke om den er rett med rettholt.. men det som bekymrer meg er nettop dette med at ventilene stikker nedenfor toppen.. fant ut at toppen er portet like mye i eksos kanaler som i innsug, så lurer på om den er høvlet og.. I tilfelle må jeg kompansere høvlingen med en litt tykkere toppakning.. det jeg da lurer på er om det er noen her som har en kr topp liggende de kan måle på for meg slik at jeg kan se om min er tatt av noe på.. vil ikke risikere samme problemet som dan henning, at ventilene går i stemplene, eller ende opp med for høy komp... et fint mål vil være fra anleggsflaten til toppen opp gjennom hullene til topplokksbolten og til kanten den presser mot.. fint om noen kunne finne et slikt mål til meg.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Står ikke målet og minimumsmålet på toppen ved plansliping i Haynes? Jeg mener å ha sett det. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 hmm.. skal kikke ... si ifra hvis du finner det.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Har stått stille her lenge nå, siden derbyen som er old skool bilen min tar mye tid og det ikke er så altfor mye penger i kassa, men motoren er iallefall i ferdigbygd.. sånn basic iallefall.. mye arbeid igjen på bil og understell/ elektronikk, men det komer når det blir vår.. bare slik at folk ikke tror jeg har gitt opp :) specs: Audi abk høy-blokk overhallet, planet og borret til oversize 83mm Smidde JRC stempler abf bunnpanne, oljepumpe og en del mindre deler til. Stage 2 ported og flow- bearbeidet topp, planet. ABA multi-layered metal-toppakning med original bolter Sirocco innsug med modifikasjoner for å passe til digifant sprutet og fuelrailet som kommer. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Nå, mister Hansen, skjer der noget? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 hvem i svarte er du ? :) og nei, skjer lite med det prosjektet.. er et slikt " tar det over noen år" prosjekt dette... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Jeg trodde nå den gulgrønne Puntoen i avataren avslørte meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ja, det måå være thomas ;) skjekk heller den andre bilen min du :) den er strax ferdig ... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jeg lurer på hvor du kjøpte de azev rimsa...?? hvor mye kostet di?? en link?? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Kan stemme det ;) Likte den andre "folkevogna" også , det er ikke akkurat noen vanlig bil. Godt å se noen tar vare på dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg