Gå til innhold

Bilder og info om modifikasjoner som gjøres i vinter :)

Ranger emnet


jantore

Anbefalte innlegg

hvor i fetsund bor du?? ikke svar så komplisert at noen kan finne ut hvor rx7en står,litt kjedelig om den plutselig er borte!!:p bor du langt unna garderåsen?

 

 

jeg bor på nerdrum. men bilen står ikke der gitt. :)

 

det er det bare et fåtall av personer som vet om hvor den står.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg bor på nerdrum. men bilen står ikke der gitt. :)

 

det er det bare et fåtall av personer som vet om hvor den står.

...Og godt er det. I dagens samfunn er den eneste måten man får lov å beholde bilen sin på er hvis man går ut ifra at alle andre er ute etter å stjele den. Folk har uansett ikke noe behov for å vite om den, så du har min fulle støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin den og, men kan ikke ytelsene i de to bilene er vidt forskjellig, det skal jeg love deg... :)

Ikke for å være frekk, men hvordan kan du si det?den er ikke akkurat orginal..var å testet den istad, og den gikk noe helt sinnsykt bra!

Jeg kan jo ikke si at japan auto sin går bedre, siden jeg kun har sett jan tore sin på bane, og aldri har testet den.Men kjenner jeg japan auto så skal de vel ta den med seg på banen på våler og rudskogen på gatebil treffene..

Jan tore sin drar den nok ja, men ikke lett tror jeg=)Holder ganske lett følge med top secret supraen demmes sa tom, og den går ikke akkurat dårlig kan man si=)

 

Men du skal ha skryt for det arbeidet du har gjort med den Jan Tore..

Er vel bare den som sto til salgs på autodb en liten stund nå som er i samme klasse..

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men hvordan kan du si det?den er ikke akkurat orginal..var å testet den istad, og den gikk noe helt sinnsykt bra!

Jeg kan jo ikke si at japan auto sin går bedre, siden jeg kun har sett jan tore sin på bane, og aldri har testet den.Men kjenner jeg japan auto så skal de vel ta den med seg på banen på våler og rudskogen på gatebil treffene..

Jan tore sin drar den nok ja, men ikke lett tror jeg=)Holder ganske lett følge med top secret supraen demmes sa tom, og den går ikke akkurat dårlig kan man si=)

 

Men du skal ha skryt for det arbeidet du har gjort med den Jan Tore..

Er vel bare den som sto til salgs på autodb en liten stund nå som er i samme klasse..

 

Du skulle bare vist hvor mye tid og penger det er brukt i bilen til Jan Tore.. og en annen ting, jan tore kan faktisk noe om bilen han kjører, det kan ikke japan auto gutta..

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle bare vist hvor mye tid og penger det er brukt i bilen til Jan Tore.. og en annen ting, jan tore kan faktisk noe om bilen han kjører, det kan ikke japan auto gutta..

Hva mente du med det?jeg har ikke sagt noe negativt om bilen til Jan Tore, da det ikke er noe negativt å si om den!

Jeg har jo lest alle sidene,sett den i action og som jeg sa i den forrige posten min så skal han ha skryt for allt som er blitt gjort med bilen...både utseende messig og motor messig=)

Og hvis du tror at det er japan auto som har laget den rx7en så tar du feil, den ble tatt inn fra ett stort sportsbil firma i japan..og jeg ser jo at de har gjort leksene sine med bilen..Jeg så den første dagen den kom, da var den 100% strøken..og nå er den som de fleste andre bilene der inne..litt shabby, bilene blir ikke pent behandlet hos dem

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye tid, og hvor mye penger er det brukt på bilen til Jan Tore, da?

 

Det kan jeg jo ikke si, men det er mye, hvis han ønsker å røpe det kan han si det sjøl..

 

Og hvis du tror at det er japan auto som har laget den rx7en så tar du feil, den ble tatt inn fra ett stort sportsbil firma i japan.

 

Hvis du leser ette hva jeg skrev: jan tore kan faktisk noe om bilen han kjører, det kan ikke japan auto gutta.. og med det mener jeg, jan tore har skrudd sammen bilen sjøl, japan gutta har jo bare kjøpt sin..

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men hvordan kan du si det?den er ikke akkurat orginal..var å testet den istad, og den gikk noe helt sinnsykt bra!

Jeg kan jo ikke si at japan auto sin går bedre, siden jeg kun har sett jan tore sin på bane, og aldri har testet den.Men kjenner jeg japan auto så skal de vel ta den med seg på banen på våler og rudskogen på gatebil treffene..

Jan tore sin drar den nok ja, men ikke lett tror jeg=)Holder ganske lett følge med top secret supraen demmes sa tom, og den går ikke akkurat dårlig kan man si=)

 

Men du skal ha skryt for det arbeidet du har gjort med den Jan Tore..

Er vel bare den som sto til salgs på autodb en liten stund nå som er i samme klasse..

 

Vel, jeg har faktisk sett bilen til JapanAuto selv... Men det kan fort hende at du har sett litt mere enn jeg... ;) Gleder meg til å se dem begge på treff til sommeren, så for vi se det endelige beviset på denne saken.

Har du noe mer informasjon om bilen, spesielt motor?

 

At den holder følge med Top Secret Supra'n slik den kjøres nå er bra, men det er nok likevel temmelig forskjell når de tar å bruker litt 110 oktan racing bensin og høyere ladetrykk på Supra'n. Da ser vi nok at når Supra'n er på tredje giret ligger RX-7'n et stykke bak og at mellomrommet bare vil øke.

 

Likevel skal det sies at selvom TS Supra'n kjører på 98 oktan og lavere ladetrykk enn den gjør på sitt beste, ligger det vel en 500 hk i den, så den RX-7 må ha noen heftige ytelser den og...

 

Gleder meg til sesongen starter igjen gitt... :)

 

EDIT: Hvis noen ikke skjønner hvilken bil som det er snakk om angående JapanAuto er det denne http://japanauto.no/brukt/biler/71.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg jo ikke si, men det er mye, hvis han ønsker å røpe det kan han si det sjøl..

Så du vet ikke, eller du vil ikke si det..?

Jeg vet at han har fått endel hjelp med bilen, bla til motor, styling og understell. Men hvor mye som er gratis, og hva som er betalt for, er ikke min jobb å kommentere. Mitt bidrag var hvertfall gratis, selv om det ikke var så stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vet ikke, eller du vil ikke si det..?

Jeg vet at han har fått endel hjelp med bilen, bla til motor, styling og understell. Men hvor mye som er gratis, og hva som er betalt for, er ikke min jobb å kommentere. Mitt bidrag var hvertfall gratis, selv om det ikke var så stort.

Alle monner drar vet du... kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vet ikke, eller du vil ikke si det..?

Jeg vet at han har fått endel hjelp med bilen, bla til motor, styling og understell. Men hvor mye som er gratis, og hva som er betalt for, er ikke min jobb å kommentere. Mitt bidrag var hvertfall gratis, selv om det ikke var så stort.

 

jeg ønsker ikke å si det.. som jeg sier, hvis han ønsker å dele det med resten av verden, så kan han si det slev.. jeg vil ikke bli hengt ut som en tyster:)

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid: Hakke peil, mange lange dager og netter om vintern og sommern. Spes med 4 motor ras i 2004. Og med et ras 3 dager før gatebil, og jeg komm kjørendes til gatebil :).

 

Men altså mye.

 

Penger ehhh tørr ikke å tenke men masse. Kunne sikkert ha kjøpt meg en fin ny brukt Porsche Turbo av noe slag eller noe nyere sports japse bil for den prisen. En ting er sikkert jeg kunne ha kjøpt meg en 2002 mdl R34 GTR og registrert den, samt hatt en del penger og gjort ting med den bilen.

 

Men nå er målet å ha norgest raskeste gateregistrerte bil til sommern da. Så målet er 1.02-1.04 runder på skogen. Hvis og jeg mener hvis sjaføren er habil nok til å kjøre den fort nok. Pers er 1.07 fra 2004 sesongen.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har faktisk sett bilen til JapanAuto selv... Men det kan fort hende at du har sett litt mere enn jeg... ;) Gleder meg til å se dem begge på treff til sommeren, så for vi se det endelige beviset på denne saken.

Har du noe mer informasjon om bilen, spesielt motor?

 

At den holder følge med Top Secret Supra'n slik den kjøres nå er bra, men det er nok likevel temmelig forskjell når de tar å bruker litt 110 oktan racing bensin og høyere ladetrykk på Supra'n. Da ser vi nok at når Supra'n er på tredje giret ligger RX-7'n et stykke bak og at mellomrommet bare vil øke.

 

Likevel skal det sies at selvom TS Supra'n kjører på 98 oktan og lavere ladetrykk enn den gjør på sitt beste, ligger det vel en 500 hk i den, så den RX-7 må ha noen heftige ytelser den og...

 

Gleder meg til sesongen starter igjen gitt... :)

 

 

 

EDIT: Hvis noen ikke skjønner hvilken bil som det er snakk om angående JapanAuto er det denne http://japanauto.no/brukt/biler/71.htm

 

om det er 500rwhp i supraen så holder det med 400rwhp i rx7èn for å dra fra,,, supra er såpass mye tyngre og har en god del høyere CDverdi så der har rx taket på de+ sitter mye bedre i svingene(noe pågrunn av den lavere vekten)

1992 Mazda FD3S RX7 13b

100% original rx7:P (eeeh)

1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men nå er målet å ha norgest raskeste gateregistrerte bil til sommern da. Så målet er 1.02-1.04 runder på skogen. Hvis og jeg mener hvis sjaføren er habil nok til å kjøre den fort nok. Pers er 1.07 fra 2004 sesongen.

 

Du har høye målsettninger ja=) det liker vi!

hva er rekorden rundt rudskogen for norske registrerte gatebiler nå da?og hvilken bil?

Blir det stillt opp egen stand for Mazda Rx7 på rudskogen?vet om ett par stk. som skal stille ut sine Rx7er på rudskogen, så det hadde vært morro med noe sånnt=)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår