Nox Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Intercooler fra Audi S4 selges. hel aluminium, skal tåle 1,5bar+ 1200kr bilde kommer når jeg få kameraet til å snakke med pcen. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 mål? er inntrisert Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Bredde:28 cm (40 cm med sidebalkene) høyde: 23.5 cm tykkelse: 9.5cm Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 da tar jeg den.sender du i oppkrav eller? Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 ja det kan jeg vel:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 okey. adr. er Geir Rune Garnes,6487 Harøy. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 æsj...... :( Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 bæsj Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg