Gå til innhold

hjemme mekka Nitro??

Ranger emnet


Jalli

Anbefalte innlegg

Tror dette er som å tro på Julenissen. Får å få vifta til å snurre trenger man energi. Hvor skal du ta denne fra. Tror du skal tenke hardt å lenge før du finner noen god løsning. Tapet blir 99% sikkert større en effekten man får ut fordi det seff også er energitap i vifta.

 

Men gutter, hva med en turbo som går på atomenergi? Får sikkert kjøpt noe billig dritt av våre venner i nor-øst (Russland) trenger bare å "fylle" den vert 10år. Billig i drift. :D

- 1986 Opel Ascona 1,8

 

Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C_West

 

 

 

Fikk bare en syk ide, er det mulig og plassere den mellom luftfilteret og forgasseren på aprillian??? haha

 

Den funker sikkert mye bedre til det, enn på en bil..

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du setter støsugeren "feil" vei så vil den jo blåse for uasett om den blåser eller suger så må den gjøre begge deler...

men se nå man trenger ikke elektisk motor hvis man hadde fått til å dra støvsugeren med vifte reima (eller en ekstra reim eller no sånnt.

nå vet ikke jeg hvor hett det blir med omregninger men man kan jo prøve å gire den om så du får mest mulig omregninger...

dette vil ikke gi så mye effekt på lavt turtall men hvis du hadde fått oppturtallet kan det hende det går... jeg er ingen mekaniker og har egentlig ikke peiling har bare tenkt litt når jeg ikke har fått sove...

men siden dette er tråden for sprøe ider så kom jeg også på at man kunne brukt rulle kraften hvis man hadde satt på et hjul under motoren... hadde ikke hjulpet så mye på akselereasjonen men toppfarten ville hatt muligheter. her må du også gire riktig da.

 

bare noen gale tanker fra en gal mann

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal visst funke å ta en kompressor boks man får kjøpt til kompressor horn på thorshov, å sette denne i luft slangen på en moped og når du trykker på dysa så vips går det bedre. dette er bare nåe jeg har hørt men i prinsippet skal det funke hvis du ordner slik at motoren får luft til vanelig gange samtidig som "kompressoren" sitter der:rolleyes:

- Ford focus 2000

- Vespa 50 special 79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by Desperado

skal visst funke å ta en kompressor boks man får kjøpt til kompressor horn på thorshov, å sette denne i luft slangen på en moped og når du trykker på dysa så vips går det bedre. dette er bare nåe jeg har hørt men i prinsippet skal det funke hvis du ordner slik at motoren får luft til vanelig gange samtidig som "kompressoren" sitter der:rolleyes:

 

Hmm.. For mye luft og for lite bensin/smøring= vel?

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår