Gå til innhold

Fiat Uno Turbo Selges! 86 mod med litt feil på :) Billig!

Ranger emnet


ReWrite

Anbefalte innlegg

Originally posted by ReWrite

 

Det er forståelig :)

Har ikke lett så veldig mye etter girkasse for og være ærlig, jeg klarte meg fint med den som står i, men det er jo bare en vanesak..

 

Men karroseriet i seg selv er nesten verdt 8k når det er fullstendig rustfritt :)

 

 

Hvis du fortsatt har den i Januar skal du ikke se bortifra at vi kommer å henter den ;)

 

Er på jakt etter en liten, billig og sprek bil til dB-Drag så denne er jo forsåvidt midt i blinken..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Zetec

 

 

Hvis du fortsatt har den i Januar skal du ikke se bortifra at vi kommer å henter den ;)

 

Er på jakt etter en liten, billig og sprek bil til dB-Drag så denne er jo forsåvidt midt i blinken..

 

Den er grei, ser ut som om jeg kommer til og ha den uti januar :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres da ikke så vanskelig ut å fikse dette da. Kan jo legge på et par kroner på prisen hvis det hjelper med å få det fikset da!

 

Og hva er det med girkassen? Bare slark eller?

 

Og det elektriske, noe i veien der? Det bør det forsåvidt være for ellers vil jeg ikke ha den for da er den ikke italiensk!:D

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andreas_1

Høres da ikke så vanskelig ut å fikse dette da. Kan jo legge på et par kroner på prisen hvis det hjelper med å få det fikset da!

 

Og hva er det med girkassen? Bare slark eller?

 

Og det elektriske, noe i veien der? Det bør det forsåvidt være for ellers vil jeg ikke ha den for da er den ikke italiensk!:D

 

Har ikke tid, eller anledning :) Så jeg får ikke fikset det :\

 

Girkassen er slark, men hva mer kan man forvente fra en uno girkasse? Pluss at den lager morsom lyd i revers, forsåvidt ikke noe "galt" har jeg hørt .. men hvem vet?

 

Eneste elektriske som sliter er at jeg ikke får slått på tåkelys, så den er nok litt italiensk :P

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andreas_1

Kunne ikke fått noen til å gjøre det da? Feks. DR_BASS eller noe hvis han bor i nærheten. Kan som sagt betale ekstra for det!

 

Nja, joo :)

 

Du kan jo kontakte han selv anngående det ? :)

 

Som sagt så har jeg ikke tid eller anledning til og styre så altfor mye med bilen desverre, hadde jeg hatt det så hadde jeg gjort det :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår