Qee Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 her står det om ulykken på aftonbladet.se Mener og huske noe linknende skjedde i Norge for en del måneder siden bare da ble et lite barn truffet.... Noen her som spiller litt for mye NFSU2 og drar til sentrum for og kjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Minuter efter kraschen ringde bilens ägare - som bor ett kvarter från olycksplatsen - till polisen och anmälde bilen stulen. - Vi vet att hennes son disponerade bilen under kvällen, uppger polisen. När patrullerna kom till adressen för att söka efter sonen hittades Volvon stående på gatan utanför. Den ägs av en man på samma gata. Även Volvon disponeras av ägaren son. De misstänkta förarna är i 20-årsåldern. - Vi vet vilka de är och vi kommer att hitta dem, säger polisen. De prøvde seg på en spansk en her. Smart tenkt, men de slurvet tydeligvis med detaljene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 skjedde med meg og her i sommer i bergen lørdagsnatt kl 0000 men der var det ikke streetlegal, bare to idioter som kappkjørte!!! au:http://www.ba.no/eceRedirect?articleId=1156777&pubId=41 Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by kidn skjedde med meg og her i sommer i bergen til lørdagsnatt kl 0000 men der var det ikke streetlegal, bare to idioter som kappkjørte!!! au:http://www.ba.no/eceRedirect?articleId=1156777&pubId=41 Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Qee Ikke rart de stakk av. Se på Politiet på bildet. Ser ut som han har ganske lyst til å skyte noen. ("lugna ner nu Gøsta, det der er dom som blev nerkørda"). Men seriøs - Dette er kjempetragisk, og en god vekker til de som kjører fort i tettbygd strøk (, og ja, det hender jeg tar meg selv i å gjøre det....*-skamme seg). Håper det ordner seg til slutt for de som ble påkjørt. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by kidn skjedde med meg og her i sommer i bergen lørdagsnatt kl 0000 men der var det ikke streetlegal, bare to idioter som kappkjørte!!! au:http://www.ba.no/eceRedirect?articleId=1156777&pubId=41 Virkelig bra det gikk så bra, for og si det på den måten :D hva skjedde videre i saken da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Qee her står det om ulykken på aftonbladet.se Mener og huske noe linknende skjedde i Norge for en del måneder siden bare da ble et lite barn truffet.... Noen her som spiller litt for mye NFSU2 og drar til sentrum for og kjøre? Uffda, enda en E36 kollidert... ser ikke bra ut for forsikringspremien min nei:mad: Må nå da vel gå an å dra litt lengre ut på landet for å leke schumacher, istedet for sette andre sine liv på spill midt i sentrum... Noe dritt at slikt skjer... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by Urgolf Uffda, enda en E36 kollidert... ser ikke bra ut for forsikringspremien min nei Det skjedde jo i Sverige:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by X-ecutioner Det skjedde jo i Sverige:rolleyes: vesentlig detalj..........my bad....... Sikkert beer eller noe:D Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by mazdafun Ikke rart de stakk av. Se på Politiet på bildet. Ser ut som han har ganske lyst til å skyte noen. ("lugna ner nu Gøsta, det der er dom som blev nerkørda"). Men seriøs - Dette er kjempetragisk, og en god vekker til de som kjører fort i tettbygd strøk (, og ja, det hender jeg tar meg selv i å gjøre det....*-skamme seg). Håper det ordner seg til slutt for de som ble påkjørt. mvh Haha! Glad vi har politi i Norge som bærer maglightlol lol lol lol lol lol lol Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Qee Virkelig bra det gikk så bra, for og si det på den måten :D hva skjedde videre i saken da. ku... fikk 10k i bot og 10mnd uten lappen!!! og jeg kommer meg sikket ikke ut i det arbeidet jeg vill!!! jeg fikk 8k i bot å 5mnd uten lappen for å ligge i 121km oppe på hemsedalfjellet kl0030 en fin sommernatt!!! kun meg og sikkert en jævla gjeit!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by kidn ku... fikk 10k i bot og 10mnd uten lappen!!! og jeg kommer meg sikket ikke ut i det arbeidet jeg vill!!! jeg fikk 8k i bot å 5mnd uten lappen for å ligge i 121km oppe på hemsedalfjellet kl0030 en fin sommernatt!!! kun meg og sikkert en jævla gjeit!!! Var det du som kjørte ned mannen? http://www.ba.no/nyheter/article1156777.ece ?? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Det var Kidn som ble påkjørt ;) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Laaars Var det du som kjørte ned mannen? http://www.ba.no/nyheter/article1156777.ece ?? nei det var meg som greide å traske over veien!!! halla rolla_rs Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by kidn ku... fikk 10k i bot og 10mnd uten lappen!!! og jeg kommer meg sikket ikke ut i det arbeidet jeg vill!!! jeg fikk 8k i bot å 5mnd uten lappen for å ligge i 121km oppe på hemsedalfjellet kl0030 en fin sommernatt!!! kun meg og sikkert en jævla geit!!! sier nok om straffe systemet i norge. det holder ikke mål mulig vi må bytte regjering..? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg