OLW Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 hehe sliter litt med og finne sikringen/e til vindhusheisene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Vist du leser på undersiden av dekselet til sikringene( brettet som du tar av for å komme til de) så står det en kompett liste der på engelsk. Kansje du finner den! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 hehe eg e ikke komplett idiot. :) men dekselet mangler nok. de ligger vel ikke i selve døren/e ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 virkelig ?? ingen som har corrado som vet dette ? trodde det var sånt man måtte bytte daglig på alle corradoer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Releene og styringsenhet for vinduene ligger bak dekselet til venstre for venstre baksetet. du kan jo se der.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 stemmer det ja.eg får kikke litt der ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 har prøvd å sendt pm til deg men innboksen din er full. Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Oi ,lurer kor lenge den har vært det ? men fikset nå. MSN: drbertelsen@msn.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 sikringen til vindusheisen sitte løst utenom sikringsboksen. Tror den boksen sikringen sitter i er brun/oransje og ligger og slenger rundt ved sikringboksen eller no ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hehe det har eg lært for lenge siden ! tror det var meg som sa det til deg forresten! men uansett e dette en corrado og 5 vindusheiser siden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hehe det har eg lært for lenge siden ! tror det var meg som sa det til deg forresten! men uansett e dette en corrado og 5 vindusheiser siden;) hehe, ja var nok deg som sa det til meg ;) Var synd at jeg ikke spurte deg ang vindusheisen min før hele sommeren var over, kjedelig å kjøre med vinduene nede i hele sommer sick Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hehe jaja bare og spørre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg