Drift Addict Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Ottesen Ja, nå er jeg pirkete :) POWER OVER Power over er når du spinner løs bakhjulene ved hjelp av motorkraften. Denne teknikken er den mest vanlige og også den som de fleste behersker best. Når man har kommet seg igjennom svingen og er på vei ut er det denne teknikken som brukes for å avslutte. du tenkter på denne du.... ACCELE OFF Accele off betyr rett og slett at man slipper gassen brått. Da vil man få to effekter. Bilen vil bremse ned og vekten flyttes forover samtidig som motorbremsen vil prøve å holde igjen bakhjulene. Brukes oftest i høye hastigheter der de andre teknikkene blir for voldsomme. My bad. Får pugge definisjoner før jeg blir påståelig.... Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Blir mest PWR OVR, SHFTLCK, FEINT :o Begynte å eksperimentere på en plass her om dagen (elsker industriområder på kveld/natt, hvor jeg kan være helt alene og lage mine egne ruter... fram/tilbake gang på gang og øve!) En ting som var artig var å bremse når bilen ligger bredt... Da blir sladden bredere og man kan bruke dette til å kontrollere vinkelen og farten inn i svinger. Dessverre kommer motoren min til å dø snart, og garasjen står ikke ferdigbygd før snøen er borte igjen.. og jeg har ikke lyst til å stå ute i dette været og bytte motor!!! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Det er et vintertreff på hebbes i januar.. arrangert av be-4-you. Da har jeg prata med hebbe Lørdag den 15/1-2005 er datoen for et vintertreff Vi starter kl 10.00 priser: -kr 450,- pr pers for en hel dag ink parkering (bil ) -kr 300,- pr pers for en hel dag ink parkering ( MC) -utleie av dekk (is pigg) ring hebbe for avtale 95205723 -parkering for publikum kr 20,- -leie av rallybil ,ring hebbe for avtale 95205723 -Hvis fler går sammen om samme bil må dette avtales med Hebbe på tlf !!!!!95205723 Det vil bli salg av mat og drikke i lavo Link til tråden på be-4-you forumet: http://www.be-4-you.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8900 Det er ikke et rent drifting treff men det er bare å drifte som f** for det :D :D :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by momo Det er et vintertreff på hebbes i januar.. arrangert av be-4-you. Da har jeg prata med hebbe Lørdag den 15/1-2005 er datoen for et vintertreff Vi starter kl 10.00 priser: -kr 450,- pr pers for en hel dag ink parkering (bil ) -kr 300,- pr pers for en hel dag ink parkering ( MC) -utleie av dekk (is pigg) ring hebbe for avtale 95205723 -parkering for publikum kr 20,- -leie av rallybil ,ring hebbe for avtale 95205723 -Hvis fler går sammen om samme bil må dette avtales med Hebbe på tlf !!!!!95205723 Det vil bli salg av mat og drikke i lavo Link til tråden på be-4-you forumet: http://www.be-4-you.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8900 Det er ikke et rent drifting treff men det er bare å drifte som f** for det :D :D :D Hvor er dette da ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Hebbe's er Sigdal! han pleier å ha 2 forskjellige baner, så flest mulig får kjørt, og du får litt variasjon. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Kjempe artig på hebbes, og ganske bra baner.. Var der i fjor, å kommer dit helt sikkert i år også :D Her er et bilde fra treffet ;) Bildet er tatt av Zombie Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Må være kjipt for 4x4 folket å ligge etter trøtte RWD'er som kjører i 40km/t da :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by momo Må være kjipt for 4x4 folket å ligge etter trøtte RWD'er som kjører i 40km/t da :D Tro meg! Ikke mange som kjører i 40 km/t der! Det gikk faktisk veldig greit... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Allt ligger klart for at jeg skal på det Be4you treffet iallefall og Rally ispigg til franskmannen er i planene :D wohoo! Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 kan jeg komme med prøveskilter(og volvo245 m/etter mont turbo) purkebilen he he. Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Du får ta bilder og film da, Pudding! Hadde kommet om jeg hadde orket + hadde hatt vinterdekk.. :P Kommer selvfølgelig om DCN arrangerer noe :D (Tror det på Hebbes kommer til å bli for stort for at jeg for prøvd å leke.. Mange awd'er osv anntar jeg.. :-\) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Jobber litt med å få til noe på nyåret, men isbanen vi brukte i fjor blir ikke brøytet i år. Ergo er jeg på jakt etter en bane, eller enda bedre, enn grunneier med et vann og en hyggelig lensmann. Drømmen hadde vært å kunne legge opp banen selv. Ønsker å ha et par åpne plasser etc. slik at man kan øve på teknikker uten å være ute på banen med andre biler. En mulighet er selvsagt Gol, men det kan fort bli litt dyrt... Så dersom noen vet om egnet bane/vann på østlandet, send meg en mail/PM eller ring meg på 9208 9524. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Hørte med en kompis. Han har slekt i Kongsvinger, pleier å brøyte bane på Glomma. Han skulle høre med grunneier om det kunne la seg gjøre å dra i gang et treff. Fint om alle gir litt ekstra, så får vi ordnet et treff så fort det er tykk nok is ;) Tyn bekjente, og utnytt familiemedlemmer. Det er det verdt! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Sjuevannet oppe i hof/fon traktene er egnet. det er stort, det fryser, og det har vært mye uorganisert kjøring der før (men uten å spørre lensmannen) For å komme dit, kjører man E18 til holmestrand, og svinger vestover, og opp i skauen. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by Skidracer Sjuevannet oppe i hof/fon traktene er egnet. det er stort, det fryser, og det har vært mye uorganisert kjøring der før (men uten å spørre lensmannen) For å komme dit, kjører man E18 til holmestrand, og svinger vestover, og opp i skauen. Vi får håpe at lensmannen er motivert for organisert kjøring da. Har du navn på noen kontaktpersoner (grunneier og lensmann)? Og hvor langt er dette fra Oslo? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg