Urgolf Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Quattro73 Ny "KR" innsug-kam koster 2790,- Gir mere sprut i PL og 9A motorer. Eksoskammen fra KR og PL/9A er lik, trenger derfor ikke bytte denne. 254graders kam-sett med drev koster 5190,- Dette er to kammer. Gir veldig godt dreiemoment. Ca. 150HK i 9A motor (som er 136HK orginalt) Hvor i norge holder du til? Lang leveringstid? Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by sløv Hva inneholder et slikt kamsett...? Komplisert å montere..? Mvh. Robo Inneholder to kammer med to påmonterte nye drev. Byttes på en kveld-stund i garasjen :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Originally posted by Urgolf Hvor i norge holder du til? Lang leveringstid? Karmøy, Rogaland. Leveringstid ca. 3 dager. Posten greier det på 2 dager til Stavanger og andre nærliggende plasser :) Skulle ikke kammen du ønsker være på lager tar det ca. 10 dager til du har det i posten. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Hvilken kam ville du anbefalt til en gasser 1,8 sport (85 mod)? Pris? Effekt? Og før noe sier det: Ja jeg vet jeg skulle hatt en annen motor:rolleyes: Bare nysgjerrig! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by golfrider Hvilken kam ville du anbefalt til en gasser 1,8 sport (85 mod)? Pris? Effekt? Og før noe sier det: Ja jeg vet jeg skulle hatt en annen motor:rolleyes: Bare nysgjerrig! VW Motorsport kam på 268grader, gir ca. 10-12HK. Godt dreiemoment og lite tap i bunndrag. Egnet for normal gate-kjøring. Kr. 2290,- Sport kam på 276grader, gir ca. 15HK. Drar godt og er egnet for sportslig kjøring. Mindre bånndrag og mere topp-effekt enn 268grader. Kr. 2790,- Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by golfrider Hvilken kam ville du anbefalt til en gasser 1,8 sport (85 mod)? Pris? Effekt? Og før noe sier det: Ja jeg vet jeg skulle hatt en annen motor:rolleyes: Bare nysgjerrig! Må legge til at overstående kammer er for motorer med hydrauliske løftere. Har også kammer som passer mekaniske løftere dersom du skulle ha det. For å vite om du har hydrauliske eller mekaniske i din bil må jeg vite motorkode og chassi-nr. på bil, eller du kan se selv ved å skru av toppdekselet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by Quattro73 Ny "KR" innsug-kam koster 2790,- Gir mere sprut i PL og 9A motorer. Eksoskammen fra KR og PL/9A er lik, trenger derfor ikke bytte denne. 254graders kam-sett med drev koster 5190,- Dette er to kammer. Gir veldig godt dreiemoment. Ca. 150HK i 9A motor (som er 136HK orginalt) Med det kamsettet der og et grenrør + chip på en 9A motor. Hva tror du det blir av ytelse da. gjerne pm meg en pris på det settet + grenrør + slipesett og strekkbolter. Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 eg har ein 1,6 forgasser som er bytta ut til weber 32/36. viss eg har skjønt det så vil 276' passa bra i min motor? hadde du og løftere og slikt og??? kan man få gruppe rabatt????:D :D :D Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by dBdragger Med det kamsettet der og et grenrør + chip på en 9A motor. Hva tror du det blir av ytelse da. gjerne pm meg en pris på det settet + grenrør + slipesett og strekkbolter. 254° Kam-sett koster 5190,- og gir totalt 150HK. Avstemt Grenrør koster 5500,- og gir lett 15HK EKSTRA. Bremset 165HK i flere anledninger, dog med effektannelgg/uten kat. Chip koster 1290,- gir alt fra 0 til 10HK. Ikke alle 9A motorer som kan ha chip, må vite nr. på orginal-chip. Orginalt (VAG) topppaknings-sett med viton tetninger, kr 1290,- Orginale 16V strekk-bolter koster 490,- Totalt for alt kr. 13760,- Kamsett, chip og grenrør kr. 11980,- (165-175HK) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by jettamaster eg har ein 1,6 forgasser som er bytta ut til weber 32/36. viss eg har skjønt det så vil 276' passa bra i min motor? hadde du og løftere og slikt og??? kan man få gruppe rabatt????:D :D :D Joda, 276 er nesten å anbefale siden du har byttet forgasser, og kan gi en morsommere kjøreopplevelse :D Har ogå løftere, 1300kr for alle 8. Ventilfjører kan byttes til hardere type dersom du skal over 7000rpm. Koster 1190,- for alle 16. Gupperabatt ?, hvor stor er gruppen ? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Prøvde å sende deg PM... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Prøvde å sende deg PM... Var litt fullt ja, prøv igjen nå :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpookyRuuden Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 268grader gir ca. 10-12HK på orginal 1.8liter 90HK/112HK. Ikke sikker hva du får på 107HK motoren. Dette merkes godt, ja. Lett å montere, men ta gjerne med en kamerat som har gjort det før. Hva koster denne 268 kammen? Noen annet som evt. må byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Hva koster denne 268 kammen? Noen annet som evt. må byttes? Kammen koster 2290,- Denne er "drop in", ingenting annet må byttes. Dersom løfterene dine tikker eller er kjørt langt, kan du med fordel bytte disse i samme slengen. Koster 1300 for alle 8, og er byttet på 2 minutter når kammen er av. Om ønskelig selges også justerbare kamdrev i flere farger. Om motoren bruker olje kan også ventiltetningene skiftes, dette er en billig affære (200 kr for 8 nye vitontetninger), men er litt mer tålmodighetsarbeid når de skiftes uten å ta av toppen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Har en 16v KR motor i min bil,stort innsug, med 4-1 grenrør, effektanlegg og green filter, hva av kammer har du å anbefale meg? Pris? Vil ha mere sprut på høyere turtall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg