Gå til innhold

Hjemlån av Aston Martin DB9 i høst..... :) (Bilder er der nå)

Ranger emnet


CarFreak!

Anbefalte innlegg

Originally posted by BLACK.PEARL

 

Fikk du lånt den?? FORTELL FOR FAEN! :D

 

Far fikk låne den en dag:cool: det var en positiv opplevelse må jeg si! :D fikk pirringer i kropp og sjel, kanskje en liten ereksjon også:p (eller en stor en:rolleyes: ) hehe.... man får gåsehus av den lyden fra V12'ern så det holder, og ikke minst magasug:D (ps, se på speedometeret... peker NESTEN nedover i 80 km/t jokiddie .....

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Heldiggris.... hvorfor lånte du den da ? "Potensiell kjøper" ? ;)

 

hmmm... tror ikke far er så interessert i å legge så mye penger i bil:P han skjenner han som driver Insignia (importør for aston martin, og andre engelske luksus biler, jaguar norge som eier det forresten)..... men nok om det, han skal nok ikke kjøpe den :p men hadde ikke gjort meg noe:D

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Henrik H

GROM BILEN

 

Bilde

 

(Tenker på den i bakgrunnen da :D )

 

Volvo'n til naboen ja, den er utrolig strøken! :cool: han driver å fikser opp en Chevrolette nå 67 modell eller no sån.. den har en brommende go v8'er den:D (kanskje jeg får tatt noen bilder av den til våren:P ;)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by Subsuki

I know that feeling...

 

Var så heldig å få prøve en Diablo her i fjor...liksom en sånn opplevelse som sitter spikret i laaang tid fremover. Bare det å kjøre en bil som koster like mye som et skikkelig fett bolighus er ganske spes :D

 

V12 er tingen :ratatatat

 

Jupp;) det bare draaaar og draaaar og draaar:D suger godt.... og sitter støpt i bøttesetene:cool:

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det grommeste jeg har kjørt er porshe carrera 4. men det er jo ingenting i forhold til dette monsteret. jeg fikk vertfall en fin overgang fra min volvo 240:D

940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html

x740 Tic 86 model - solgt

XOpel vectra 90 model - Herjebil

XVOLVO 240 STV 92 mod

x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår