JuB Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Hei, kjøpte et 68mm ladehjul av RSG60 + reim. Men hva må gjøres mere får at jeg kan bruke dette hjulet? Ødlegger jeg noe om jeg ikke har chip og større bensintrykkeregulator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 jeg kan ikke tenke meg at du ødelegger noe ved å bare bytte ladehjulet... btw.. jeg har ikke byttet bensintrykkeregulatoren men jeg har chip da.. men jeg tror ikke det skal ha noe å si om du har bytta chip eller ikke.. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 RSG60, sa at det kunne bli for mye luft forhold til bensin, dermed havari av motor.. Så jeg venter litt med å sette på mindre ladehjul.. *Håpe på at g60 ekspertene svarer snart :) * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 oki.. ja det er greit vi har folk her som virkelig kan disse motorene ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Du bør ikke kjøre med 68 hjul med standard chip nei, med mindre du liker å bytte stempler osv... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Tror ikke jeg liker å bytte stempler, har ikke prøvd heller da.. :P Da må jeg spare litt mere penger da, må jeg ha nye FPR også? Koster dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Trenger ikke fpr hvis bilen din er standard ellers Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Det kommer vel helt an på hvilken chip du setter i om du trenger FPR eller ikke. Men jeg mener steg1 fra SNS ikke skal ha FPR. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by JuB RSG60, sa at det kunne bli for mye luft forhold til bensin, dermed havari av motor.. Så jeg venter litt med å sette på mindre ladehjul.. *Håpe på at g60 ekspertene svarer snart :) * Vel, jeg har en S-Tec Stage 3 chip du kan få for en billig penge. Den er laget for 68 hjul og 272/276 Assym. kam, trenger ikke bytte FPR. Går vel fint å kjøre med org 268 kam tenker jeg, men det vet vel ekspertene. Send en PM om du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Noen som kjenner til chipen til Salmacis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 S-Tec er et anerkjent Tysk tuning firma. Du finner kanskje litt info på deres web sider, fordel å kunne tysk ;-) http://www.s-tec-tuning.de/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Kan ca 0 tysk...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Hvor er chippen plassert? Er det vrient å bytte? Passer chippen din, Salmacis, rett på min 89mod g60? Er forresten er g60 rallye motor.. Et lite spm til, reima som driver kompressor osv er litt slakk, kan jeg sette på en litt kortere? Eller blir dette galt med motstand osv? Har ikke så mye peil...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by JuB Hvor er chippen plassert? Er det vrient å bytte? Passer chippen din, Salmacis, rett på min 89mod g60? Er forresten er g60 rallye motor.. Et lite spm til, reima som driver kompressor osv er litt slakk, kan jeg sette på en litt kortere? Eller blir dette galt med motstand osv? Har ikke så mye peil...:rolleyes: Hvordan er tilstanden på strammeren din? Har du AC? Ta en titt på hjemmesiden min for å sjekke lengden på reimen http://www.home.no/g40nut/pulleysize.html http://www.home.no/g40nut/NimrodRacing.html Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Vet ikke hvordan jeg kan sjekke tilstanden, men jeg klarer å dra "fjøren" ned 2-3cm med hånda. Får vel sjekke reim lengden til helgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg