Mad_Maxx Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Her om dagen klikka lysene på rekorden. Venstre hovedlys står konstant på parklys, høyre er ok. Det er lys i alt av blinklys framme på venstre side og. Disse lyser sterkere når jeg slår på langlys. Når jeg slår på langlys, så kobler 1000metrene inn, men de kobler ikke ut når jeg slår av langlys, må slå de av på egen bryter. Noen som har den fjerneste anelse om hva det kan være. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 setter en knapp på jordingsfeil Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 hmm, dunka jo borti en moped her om dagen, så det er absolutt en mulighet:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 99% sikkert jordfeil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 1% Noe annet ;) Jordfeil er en bitch og resulterer i mye rart. Like moro hver gang å møte biler med brems/tåkelys som blinker istedet for blinklys etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Ble samme feil på en Opel Omega. Trodde det var jord feil, men var enkelt og greit bare en sikkring. Var ganske rart. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Hehe, fant det ut... Var løs ledning + busta sikring... Har nå lys som virker som de skal.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg