Plixzard Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Som jeg har sagt før har jeg en T/A 79mod. Og byttet motor til olds 455. Men girkassa er ikke byttet så det står en TH350 i den. Den klarer ikke gi så mye som motoren. Åssen girkasse trenger jeg? Mye vil en slik kasse koste? Eller noe annet jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Hva med en th400? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg har en th400 liggende;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Plixzard Eller noe annet jeg kan gjøre? Det åpenbare er bytte til manuell kasse i mine øyne... Nå har du jo vinteren til å rote fram pedalsett, kasse, svinghjul+++ Vil garantert få mer glede av bilen da. En kamerat har 3 stk 2.gen F-body Pontiac, 2 auto og en manuell - siste er kulest å kjøre. Eller den enkle løsningen, kjøpe ei brukt TH400 (som den over), og bytte yoke til mellomakselen (Mulig noe annet, har ikke gjort dette byttet selv) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Hva skal dere ha for de forskjellig av de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Når det gjelder priser på de forskjellige, må du nesten høre med nissan s13 om automaten hans. Jeg har dessverre ingen priser, eller vet om noen kasse nå, men mener bare at hvis du først skal bytte, og hvis du har mulighet - sjekk litt rundt etter ei manuell+deler rundt. Priser er det jo opp til deg å sjekke :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Manuell kasse i kombinasjon med V8 er bare helt konge. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plixzard Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 s13 prisen på den kassa di? Mye jobb og btgge om til mauell da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg