Polo Classic Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Navnet Het Polo Classic i Sveits, Norge og Danmark frem til '85. Da fikk den lengere bakfanger og ble Derby igjen. I Tyskland har den gått under navnet Derby helt til 6N. Det er også produsert Derby III, men bare i 500 eks, så det er antagelig den mest sjeldne VW etter GTI Limited som ble laget i 71 eks. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jani Hast Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Min leksak. Inte den snyggaste eller den snabbaste med förbannat rolig ändå. :cocain: Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Fler bilder :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 2 (breie bakhjul?) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 3 (den var fiiin :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 4 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jani Hast Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Originally posted by pololars 3 (den var fiiin :) Skulle ju inte skada med en sedan =) Om inte annat så är den så ful att den blir snygg. Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LadyHowdy Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Originally posted by pololars Fler bilder :) Vems är denna skönhet? :D Siter //gabriella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 rally #1 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 rally #2 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 rally #3 Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Her er den gamle gla' Poloen min: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Og et til: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 må legge ut en av mine favoritter da Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Hadde kanskje vert morro med et strøkent eksemplar av Polo/Derby også? Denne bilen hadde jeg store planer med, men solgte den til en kompis av meg.... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg