wang911 Skrevet Januar 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Vet ikke hvor gamle de er , men to av dem har iallefall 45 i sko størelse. Jeg har funnet ut at de var 4 stykker, og det er minst 10 biler som er rammet. Min Scooter var veltet over pannseret på en bil som sto der inne. Hær er en til bil som er rammet. Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Det der var utrolig kjipt! Det pulveret er nærmest umulig å få vekk, det kommer seg inn over alt :( Håper du finner ut hvem de var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda6 Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Nei, dette er forferdelig! Jeg kondolerer på d sterkeste! Håper virkelig at de skyldige blir tatt og får en skikkelig straff! :mad: Synes veldig synd på MX-5`en, liker de bilene :( Siter ZOOM-ZOOM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Kondolerer så meget, det der et mareritt å oppleve! Hvis du tar gipsavstøpning eller detaljerte bilder av fotavtrykkene, så får politiet bedre spor i en eventuell etterforskning, noe jeg inderlig håper det vil bli! Måtte gjerningsmennene brenne inderlig lenge i helvete! Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Originally posted by golf en av jævlan sine fotspor : Ecco sko er vel ikke noe de under 20 bruker?? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Folk er sjalu. Sikkert noen idioter som var fulle og skulle ha det artig. Artig kan lett bli til farlig. Uansett, så var dette bare dumt. Håper dem får svi.. Vel, Jeg har ecco sko da og er under 20, MEN det er vel mest brukt av de eldre menn. Men, det kjipe er jo det at Ecco er en av de skoene som er mest brukt i Norges land, men vi får håpe avtrykket hjelper.. SVIN! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Originally posted by Jonte Vel, Jeg har ecco sko da og er under 20, MEN det er vel mest brukt av de eldre menn. Der har vi den skyldige :D neida ... bare tuller.... Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 :op Slikt som kan skje når en har en bil med soft top. det er ikke alle som klarer å gå forbi en slik bil uten å gjøre noe jævelskap. har hørt om en del som har hatt problemer med at folk har kuttet hull i toppen, men så ille har jeg ikke hørt om før. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 helt jævlig... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Jeg trodde ærlig talt ikke slikt var mulig....... arrrggh! Måtte de brenne i helvete alle sammen :mad: Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 hadde vært max hvis politiet var like ivrig på og finne ut hvem som har gjort dette, som og stå midt på natta med laseren! la oss få høre hva forsikringa sier da? hva de dekker osv.. har mx5 selv, og er spent på hva de dekker av hærverk etc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Januar 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Hei. Har ikke fått alle data ennå fra forsikringen, men hun damen på Gjensidige var veldig grei. Trodde først at jeg måtte ta dette på kaskoen, da dete er hærværk, men det slapp jeg da det viste seg at de hadde vært inne i bilen også (manglet en veske med cd'er) I tillegg er det forskjell på hærværk og inbrudd. Mindre egenandel på inbrud, og man taper ikke bonus. Jeg synes det er helt lattelig at man taper bonus når andre ødelegger din bil, men men... De må vel passe på slik at ikke en vær tulling skal prøve å lure de. Er mange småbulker og riper rundt om kring på bilen, så det blir nok ny lakk også. Ps. Scooteren min fant jeg på pannseret til min nabos Passat !! Takker for støtten hær på forumet.... Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Jeg blir så sinnsykt irritert på slike folk som bare går rundt og ødelegger bilene til folk.Skulle knust kneskålene på slike folk slik at de aldri får noe og gjøre i en bil igjen.. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 helt jævlig....... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Er det mulig... :mad: Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg