Daff Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Så en BMW 8-serie ovenfor langkaia ved bjørvika på tirsdag :) Og en Cadillac Escalade på frogner i oslo :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 ehhh, så fint..... Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Ser en sånn Escalade "pickup" sak her på Årnes rett som det er. Den er kul og stygg samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Mens vi er inne på Pimp-da-ville biler her, så stod det en Dogde Ram 1500 på bussholdeplassen utenfor skolen her om dagen (Bleiker VGS - Asker). Den hadde store (min. 20") bling bling krom felger og diverse annet krom. Rimelig fet... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg så en grå-blå peugeot 405 med cromma spinners hjulkapsler på slependen her om dagen, liksom... Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Så en Toyota Yaris borti gata her i sted. Tror den var sølv. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Jeg så en grisefet golf 2 ista... den hadde '90 fangere og dører.. og tennisball på hengerfestet! [Edit] skrivefeil Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Tande P har skifta til vinterdekk på sin Cadillac Seville STS så jeg idag tidlig, den var ikke like lekker med 16". Bilde kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Pimp Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Norsmurf Jeg så en grisefet golf 2 ista... den hadde '90 fangere og dører.. og tennisball på hengerfestet! [Edit] skrivefeil Tror kanskje jeg så den jeg også! Hadde den TSW Venom felger og blå neonlys på spylerdysene?? ;) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hmmmz: se her hej: her BLING!! =P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Jeg foreslår at vi legger ned carspotting-forumet. Det er ingen som kan fortelle at de har sett en bil før noen skal kødde seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Joda, klart man kan det, men når man lager en fet overskrift for å så fortelle om 2 mellomklassebiler som han OGSÅ har sett, da må man nesten bare kødde litt! Verken BMW 850 eller Cadillac Escalade er noen sjeldne biler... Hadde det vært at han så en Hummer H2 med 26" chromhjul og hydrauliske dempere og en civic med saksedører, hi-jackers, vill lakk og en giga alu-vinge bakpå så hadde det sikkert blitt mer seriøst! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by ToyotaR Joda, klart man kan det, men når man lager en fet overskrift for å så fortelle om 2 mellomklassebiler som han OGSÅ har sett, da må man nesten bare kødde litt! Verken BMW 850 eller Cadillac Escalade er noen sjeldne biler... Hadde det vært at han så en Hummer H2 med 26" chromhjul og hydrauliske dempere og en civic med saksedører, hi-jackers, vill lakk og en giga alu-vinge bakpå så hadde det sikkert blitt mer seriøst! Så enig, så enig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 ikke noe, så en Peugeot 306 style.... haha politi stylet altså.. siv purk bil... kf et eller annet Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg