fribbern Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Bagasjoelokket rister når jeg spiller musikk med bass i, har 2*12" baki der. Er det noen andre som har dette problemet? Hvordan blir jeg kvitt det? høres du som den skranglekassa når jeg kommer kjørende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 hva med å dempe bilen din litt...? eller legge gummilist bak skiltet...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 et par ordentlige dempematter og problemet dit er borte. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Hva med å kjøpe ny bil?:D Neida. Hiv i noen dempematter, og problemet er løst. Kjenner en som hadde samme problemet, litt demping var alt som skulle til. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Hva med å skrue ned lyden/bassen? Tror nok dempematter vil være det rette for deg.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 send meg en pm eller mail så kan jeg gi deg et tibud på BB...:) anders@caan.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg