Gå til innhold

Evo 8 hos Svein svendsen

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by J-Unit

 

ja du er vel bare tiende mann som sier det..

 

Og på en annen side så chip'er man ikke evo. Man bytter hele ecu'en :) Og den er billigere enn den løse driten mange driver å selger som man må lodde inn i bilens orginale :)

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

 

Og hvis det blir noe til overs kan du prøve på M tasten din :)

 

Hvis man ser på avatar'en hans..... hvis han har det slik oppe i Mo så kan jeg tildels forstå hvorfor han har litt problemer med å skrive på tastaturet :D ..

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by realace

 

Og på en annen side så chip'er man ikke evo. Man bytter hele ecu'en :) Og den er billigere enn den løse driten mange driver å selger som man må lodde inn i bilens orginale :)

 

Mvh

 

det eg prøvde å si var at mange andre hadde sagt det samme før.. eg har no vel ikkje peiling på evo så eg vet ikkje..

is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i dag så jeg den mye omtalte bilen.

Fyyyy så fet. Altså, av en eller annen grunn virka den mye fetere enn alle andre EVO'er jeg har sett.

 

Den var svart og blank, og fin. Jeg la ikke helt merke til den med en gang. Kom sliten og svett fra gymmen over parkeringsplassen. La merke til en stor vinge da jeg snudde meg fort forbi, så jeg måtte se igjen. Og joda, det var EVO'en.

 

Enormt fet lyd også. Var vel ikke helt trent bak rattet han karen som kjørte (eleven) så det ble mye turtall da han skulle kjøre i gang, men det gjorde jo ikke noe!!! :D

 

EDIT: Virka også som om den var senka. Var mye lavere enn en original EVO. Hjulbuene lå parallellt med dekkene liksom... ja. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Originally posted by Evo8

 

Så er ikke det en vanlig evo heller. Den der har 400 hk. 135 hk mer enn standard versjon.

 

Den har alcon clutch ja, men poenget er at de fungerer på lik måte enten det er E7,E8,MR eller FQ.. Selvsagt "overdriver" Clarkson litt men poenget hans er uansett korrekt

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by realace

 

Det som egentlig suger er hvis den bilen blir mye skadet så blir forsikringen til alle evo'er betraktelig dyrere siden det er få i Norge :(

 

Kjøreskoler har jo veldig få skader i forhold til kjørte km... Og det er jo ikke så rart - de har jo landets mest konsentrerte og forsiktige sjåfører PLUSS at det er to sjåfører på samme bil! :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Så vidt jeg veit blei S3'en hans skada 1 gang på de 3 åren han hadde den, så jeg ville ikke sett på det som det største problemet...

 

Høhø. Den ble skada noen dager før jeg skulle kjøre opp. Hærlig å tilpasse seg til en helt anderledes bil :rolleyes:

 

Originally posted by Zwan

Blir vel ikke så eksklusivt å ha kjørt en Evo 8 mer da, i og med at mange av landets nyoppkjørte kan komme og skryte av å kjørt denne bilen. Men skolen drar vel elever..

 

Han hadde jo S3 før (Og sånn jeg har skjønnt det, har også flere kjøre skoler det), og jeg vet ikke jeg, men jeg syntes fremdeles det er en 'eksklusiv' bil.. Men igjen så bor jo jeg bare i Oslo, og det er ikke så mange biler her...

 

Ja, ja... Mye om ikke noe i denne tråden syntes jeg..

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår