Gå til innhold

Vinge

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Litt off topic men har en kompis som har Nissan 200sx og den skal godkjennes på biltilsynet på torsdag! han har haørt at dem ikke vil komme til å godkjenne bilen hans med sin vinge bak på luka fordi dem sier det at hvis han kræsjer så kan han spidde en annen bil med den!! hva er dette for en BULL SHIT REGEL er det noen som vet noe om slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brille2k

Litt off topic men har en kompis som har Nissan 200sx og den skal godkjennes på biltilsynet på torsdag! han har haørt at dem ikke vil komme til å godkjenne bilen hans med sin vinge bak på luka fordi dem sier det at hvis han kræsjer så kan han spidde en annen bil med den!! hva er dette for en BULL SHIT REGEL er det noen som vet noe om slikt?

er vel el slik fast & fourius spoiler detta?..... har en kamerat som har hatt en granada med en slik vinge bakpå, ble stoppet av politiet gjentatta ganger med dette.... begrunnelsen her var også at den var farlig om han skulle kjøre inni en person eller kjøre ned en, slik at personen gikk over taket ell noe :D.... politiet i lillehammer er litt sære.... men tviler på at det går gjennom eu godkjenningen..... men er jo ikke værre å skru den av, og så på igjen etterpå da? følger vel ikke med tüv papirer med den?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingen er kjøpt på torshov da men men vi får se bare tenkte jeg skulle høre er jo kjipt å måtte demotere bilen hver gang den skal EU godkjennes hehe men hva i svarte skal en "myk" trafikant gjøre i veien det skjønner ikke jeg ass LOL:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brille2k

Vingen er kjøpt på torshov da men men vi får se bare tenkte jeg skulle høre er jo kjipt å måtte demotere bilen hver gang den skal EU godkjennes hehe men hva i svarte skal en "myk" trafikant gjøre i veien det skjønner ikke jeg ass LOL:D

Ikke alltid den "harde" trafikkanten klarer å holde seg på vegen, i hvertfall ikke nå som snøen kommer :D

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert j

jeg eu godkjente min tahoo med kufanger og så lenge det sitter tusenmetere på den er det ikke en kufanger men en lyktebraket det var det di sa til meg;)

den vingen ville jeg bare tatt av og satt på igjen det hadde jeg gjort:D :D

Du kan jo ta dette som et eksempel,og legge på en fin liten duk på vingen ved godkjenning,servere kaffe og en bit mandelstang på den,og kalle det et campingbord..

:D :D

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

Du kan jo ta dette som et eksempel,og legge på en fin liten duk på vingen ved godkjenning,servere kaffe og en bit mandelstang på den,og kalle det et campingbord..

:D :D

eller rett å slett kjøpe en pose med solsikkefrø, å bruke det som fuglebrett :D nå som fuglene er så sulten om vintern, lite mat til dem :D mat til dem som er på farta :D haha

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider