Villalobosen Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Håpe dei så like VW like denna sidå hapyhappy GI KOMENTAR OG SEND INN!!! hapyhappy Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Villalobosen Håpe dokker som like å photoshoppa golfar lika denna sidå. hapyhappy GI KOMENTAR OG SEND INN!!! hapyhappy Her har dokke alle golfen før ann blei tuna Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Diskret styling: ;) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Mr. Bollocks Diskret styling: ;) den var fet stylet kom å gjør mer :D :D :D Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Hva er poenget med å Photochoppe en Golf da? Det finnes jo alle tenkelig styling til dem.. Uansett hva dere gjør i Photoshop så finnes stylingen hos en eller annen plast leverandør :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Villalobosen den var fet stylet kom å gjør mer :D :D :D Finn flere bilder da;) Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Mr. Bollocks Finn flere bilder da;) ja den er grei jeg kommer med en ny bil i dag som er modda å ikke modda håper du liker den :D :D Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Jonte Hva er poenget med å Photochoppe en Golf da? Det finnes jo alle tenkelig styling til dem.. Uansett hva dere gjør i Photoshop så finnes stylingen hos en eller annen plast leverandør :) det er greit att det finnes allt mulig typer styling til golf men det er kult å holle på med photoshop så derfor tar jeg heller å lager meg den drømmebilen jeg vill ha i photoshop for jeg kommer aldrei til å få den alikevell Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Jonte Hva er poenget med å Photochoppe en Golf da? 1 god grunn: PHOTOSHOP er kult! OG kult å photoshoppe biler da! Prøv selv Jonte! :D Vet da at jeg får all styling til bilen min hos en leverandør, men kult å gjøre slik på photoshop uansett.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Og hva er vitsen med å ta vekk VR6-logoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Tror ikke denne finnes hos noen levrandør, Jonte.. (håper jeg) (Ja, det er Paint :) ) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 og her var bilde, ja.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by pololars og her var bilde, ja.. den bilen din var jo fet men jeg får aldri til det der med stripene på siden de blir lit for skeve:( Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villalobosen Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Og hva er vitsen med å ta vekk VR6-logoen? og du van pikkenhov eneste jeg ser fra deg er dårlig kritikk hva er vitsen å vere så patetisk fucku fucku fucku Siter nissan 200sx s13 med dump ventil og powerfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Måtte bare.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg