Gå til innhold

Interesert i og dragrace med Bilforumet.net på Ringbanen?Skriv dere på!

Ranger emnet


Marius

Vil du være med?  

33 stemmer

  1. 1. Vil du være med?

    • Ja
      32
    • Nei
      1


Anbefalte innlegg

Men først....

 

 

 

Vi trenger jo nå nøkler til Ringbanen siden den nå er stengt, er det noen fra her på bilforumet.net som er i omgangskrets eller kjenner de som driver Ringbanen og kan skaffe nøkkel? Dette er jo første bud...

 

 

Noen som har noe forslag til dato?

 

Hadde vært litt interesant å sett hvor mange som ville vært intresert i og være med? Kåret bilforumet.net rakseste?

 

Skriv dere på om dere vil være med, samt biltype med modifikasjoner (om det ikke er hemlig).

 

 

For mere info om Ringbanen kan dere lese denne posten.

 

Videor fra Ringbanen den gangen den var åpen kan du finne:

 

her

 

her

 

og her

 

 

dragcar

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by marius

Men først....

 

 

 

Vi trenger jo nå nøkler til Ringbanen siden den nå er stengt, er det noen fra her på bilforumet.net som er i omgangskrets eller kjenner de som driver Ringbanen og kan skaffe nøkkel? Dette er jo første bud...

 

 

Vi i NDRG har nøklene til ringbanen, men vi har en langsiktig leieavtale som gjør at vi er litt forsiktige med å bruke banen for mye utenfor løpene. Dette er fordi vi må tenke på naboene, og at avtalen skal reforhandles i 2004. Jeg er ganske sikker på at det kreves at dere får med en NBF tilsluttet klubb som kan håndtere det med lisenser for at dette skal kunne gjennomføres, men prøv NDRG,s klubbtelefon så kanskje det kan ordnes.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

Vi i NDRG har nøklene til ringbanen, men vi har en langsiktig leieavtale som gjør at vi er litt forsiktige med å bruke banen for mye utenfor løpene. Dette er fordi vi må tenke på naboene, og at avtalen skal reforhandles i 2004. Jeg er ganske sikker på at det kreves at dere får med en NBF tilsluttet klubb som kan håndtere det med lisenser for at dette skal kunne gjennomføres, men prøv NDRG,s klubbtelefon så kanskje det kan ordnes.

 

Hei Bjørn!

 

Utrolig bra at en som deg kom på forumet nå! Trenger en med peiling på dette:D Vi skal ta kontakt med klubb telefonen deres og høre hvordan ting ligger ann fortest mulig!

 

mvh

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

Vi i NDRG har nøklene til ringbanen, men vi har en langsiktig leieavtale som gjør at vi er litt forsiktige med å bruke banen for mye utenfor løpene. Dette er fordi vi må tenke på naboene, og at avtalen skal reforhandles i 2004. Jeg er ganske sikker på at det kreves at dere får med en NBF tilsluttet klubb som kan håndtere det med lisenser for at dette skal kunne gjennomføres, men prøv NDRG,s klubbtelefon så kanskje det kan ordnes.

 

Hvor mange må vi være for at det skal startes nye kurs egentlig? Litt kjekkt å vite så kan vi høre hvordan interessen er her.

 

mvh

 

Marius:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

Hei Bjørn!

 

Utrolig bra at en som deg kom på forumet nå! Trenger en med peiling på dette:D Vi skal ta kontakt med klubb telefonen deres og høre hvordan ting ligger ann fortest mulig!

 

mvh

 

Marius

Kenneth er ganske opptatt for øyeblikket, så det er ikke sikkert han har tid til å svare, (telefonen lagrer bare de ti siste annropene) men jeg skal ta det opp i løpet av helgen, så kan jeg komme tilbake med mer info.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

 

Hvor mange må vi være for at det skal startes nye kurs egentlig? Litt kjekkt å vite så kan vi høre hvordan interessen er her.

 

mvh

 

Marius:D

 

Jeg regner med at det må være 12-15 personer uten at jeg kan si noe sikkert, men dette kan jeg sjekke opp nærmere. Lokalet har plass til 30.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen

 

Jeg regner med at det må være 12-15 personer uten at jeg kan si noe sikkert, men dette kan jeg sjekke opp nærmere. Lokalet har plass til 30.

 

 

ahh ok! Den er god, det er jo godt å vite :D Da legger jeg ut en interesse post om hvor mange som er interesert!

 

mvh

 

Marius ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Jeg vil også delta i dette :)

 

Biltypen, må jeg nok vente litt med, da jeg er i tvil om jeg skal kjøpe meg en Cossi Wolf, eller en EVO5 . Vi får se hva tiden vil vise :D

 

-- gormie

-- Esso, for folk på vei --

-- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull --

-- gm_q @ efnet , using ircN --

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår