Gå til innhold

Corvette C6 Z06

Ranger emnet


BOWTIE

Anbefalte innlegg

Skal bli morro å se den nye Corvette Z06’en (Z07?) som blir vist fram på

Detroit Auto Show i Januar!

 

Det snakkes om LS7 motor på 7 liter og 500+ HK, skiller seg også ut med skjermbredding bak + div luftinntak i forhold til den vanlige C6

 

Endelig kan det stå 427 på siden av en ny Corvette igjen!!

 

Noen som har hørt noe bekreftede spec på den??

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke et innlegg rettet SPESIELT mot det med lys. men jeg mente det var en del regler mht til ombygging osv. hvordan er de reglene?

 

JA jeg leser amcar, men styrer unna bilpolitikken for det meste...

(leser også wheels, power, bilsport, motorborsen :rolleyes:, autofil.)

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at det ikke var spesifisert, men var ment til 1987transam/69z-28... V8power har rett han.

http://www.amcar.no/nyheter/indexjulbyr1.html

 

Ellers offtopic (fortsatt til 1987transam/69z-28): Leser også mye av de samme, med unntak av 2:

Autofil (fysj!) ;) og Bilsport (Plastsport). Siste abonnerer jeg faktisk på, men blanketten som nettopp dumpet ned i posten blir ikke betalt denne gangen... For lite interessant (V8 og amcar) i bladet nå i forhold til før, og jeg får styling og turbo stadig lenger opp i halsen hver gang. Får lyst til å bygge en beater/"rat-rod" bare for å være motvekt til all "bling-bling"...

 

Hot Rod og Car Craft (osv) er jeg fornøyd med derimot!

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellig hva folk mener og det er bra ang amcar..Selv kunne jeg tenkt meg amcar uten alt politiker greia, samme med double a---gjerne skriv om noe annet i ny og ne synes jeg..Den beste DoubleA var for noen år siden og da skrev Stein Bromstad den

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chevy350

Beklager at det ikke var spesifisert, men var ment til 1987transam/69z-28... V8power har rett han.

http://www.amcar.no/nyheter/indexjulbyr1.html

 

Ellers offtopic (fortsatt til 1987transam/69z-28): Leser også mye av de samme, med unntak av 2:

Autofil (fysj!) ;) og Bilsport (Plastsport). Siste abonnerer jeg faktisk på, men blanketten som nettopp dumpet ned i posten blir ikke betalt denne gangen... For lite interessant (V8 og amcar) i bladet nå i forhold til før, og jeg får styling og turbo stadig lenger opp i halsen hver gang. Får lyst til å bygge en beater/"rat-rod" bare for å være motvekt til all "bling-bling"...

 

Hot Rod og Car Craft (osv) er jeg fornøyd med derimot!

 

 

 

enig ang bilsport. har blitt plastblad... se i forhold til hva det var for ti år sia. ikke minst hvordan det var før fjomp og forvirra kom.

det var et utrolig bra blad "back in the eighties". grunnen til at jeg leser autofil og bilsport er fordi jeg har en utrolig kjedelig jobb og de eneste bladene som er i butikken ved siden av er de to!!! kjøper de aldri ellers!:D

 

tror jeg skal begynne å abbonere på popular hot rodding og high performance pontiac fra nyttår.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår