Gå til innhold

hva hadde dere valgt??

Ranger emnet


MaDDoG

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by le0n

Hva med en Volvo 740 GL i god stand?

Fikk en 1990 modell for 50.000 kr og den er i toppstand :)

 

Du over meg; får du en MR2 for 50.000 kr da? Hvilken modell da i så fall? Alle jeg så på lå på 90.000 til 150.000 kr. Det var 1990 til 94 modeller... ?

 

MR2 første generasjon var en liten, nett sak. Lav vekt, motor i midten og bakhjulstrekk.

Begynner å bli gammel nå (1986-1989) så rust kan være et stort problem. Det finnes et utall websider med kjøpråd og info.

 

Sjekk Jørns side http://home.online.no/~jinnset/car.html

Det er et par tilsalgs på autodb.

 

Jeg kom selv veldig nær ved å kjøpe en MR2 MK2 (1990-1998). Ser ut som en liten Ferrari. Flott bil (fra 100.000 kr.). Fant etterhvert ut at det tross alt var en Toyota og endte opp med en Porsche ;)

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR2 er for dverger. Ubrukelig for folk over 180, lattis. Så en kar i en sånn, som stanget i taket, var en liten brun flekk i taket...hehe.. urk.. :D

 

Civic er faktisk større enn dere tror, jeg er 187, har ingen problem med å få plass til føttene og sitter relativt komfortabelt. I f.eks Toyota yaris, avensis og celicia må jeg sitte med bena oppi rattet uansett hvor mye jeg stiller inn på sete og ratt. Det hadde jeg ikke trodd.

 

Volvo kassene ala 240 og 740 er noe av de støggeste kuk bilene jeg har sett i moderne tid, hvem tørr kjøre rundt i slike shit vagnar.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en grei bil, Ford Capri MK1 1970.Veteran og kurant bil.Lett å få tak i deler selv om denne er bygget litt om.Litt montering gjenstår og budet er på 34K.

 

http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/U1018006973/_40006659/LS20-30-2DF3966040035A/

 

 

Eller lagt litt mer penger i det og kjøpt denne:

 

Alfa Romeo GTV 1750 Bertone Coupe 69 mod.67K,-

 

http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/Q1017882988/_39844251/LS16-30-2DF3966040035A/

 

Golf: http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/Q1017827472/_39977313/LS15-28-2E3FA660300369/

 

Volvo 960 Ambulanse, fin rånebil med plass til berter og stereo!:

 

http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/Q1018126581/_40031607/LS8-10-2E4AF69EC00392/

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

MR2 er for dverger. Ubrukelig for folk over 180, lattis. Så en kar i en sånn, som stanget i taket, var en liten brun flekk i taket...hehe.. urk.. :D

Du, Bønna, jeg er 190, har god klaring til taket. :) Var det en MK1 du så kanskje? Ellers må sjåføren være 210 før det er problem. Har faktisk aldri sittet så godt som i en MK2. Det værste utenom BV 206 var en CRX, pedalene like nære som rattet. Den passet ikke meg iaf. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del bra svar her. Jeg ser at det liksom de "små" bila som er populære f.eks. crx, mr2, golf. Men hva hvis man har lyst på større bil da blir det annerledes med en gang. At man kan ønske seg en 5 dører forandrer også en del ting. Jeg har sett at det er noen som anbefaler Volvo. Jeg personlig mener også at det er nokså harry bil, vell å merke ikke de nyeste.

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MaDDoG

Det er en del bra svar her. Jeg ser at det liksom de "små" bila som er populære f.eks. crx, mr2, golf. Men hva hvis man har lyst på større bil da blir det annerledes med en gang. At man kan ønske seg en 5 dører forandrer også en del ting. Jeg har sett at det er noen som anbefaler Volvo. Jeg personlig mener også at det er nokså harry bil, vell å merke ikke de nyeste.

 

man får da fem dørs golf II! har dette selv og har sjelden hatt plass problemer.. man kan jo legge ned setene hvis man skal ha med seg masse stæsj. Mennnh jeg har finni ut at liten motor har passa meg veldig godt det første året jeg har hatt lappen.. (med stor hadde det godt att skogen trur jeg).. bare sånn råd og vink fra en som har kjørt golf II 5 dørs siden mars..

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår