Gå til innhold

NFS Underground 2 Tråden

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audifanatic

det er derfor jeg sliter og, men er det flere som har fått den sms`n fra Samantha hvor hu ber deg pelle deg ned til bilbutikken fordi hu vil ha tilbake bilen sin?

 

Halla henrik,

har runna spillet jeg nå. fått alle deler til bilen. morro.. H2en min går fett. det er cruise bilen.

skyline og Mustangen er race bilene..

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Kan dere som er legger ut bilder hjelpe meg litt......?

 

Lage forslag på en MX5 og poste bilder.

 

*Skal være i den første blåfargen

*Prøv å finne noe dekaler (i sølv) som kler bilen

*Senking

*Minimalt med styling

 

Skal ha på noe dekaler på bilen min i løpet av vinteren og trenger forslag.

 

Må ikke være "for mye"......

 

Hvilke felger og hvor store?? Bakskjørt, side skjørt og frontleppe/spoiler??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen sier drifting er teit på spillet...

folk på bil forumet bør ikke syntest det gå å modifiser bilen din sett null grep på bak dekk null bremser bak mere sving radius (må rette opp også) så er du i gang så kan du prøve å finne ut hva du syntest er optimalt... ps drift er fetest.

 

en ting til de som tror de har for dorlig pc bør prøve å legg det inn jeg har en 600mhz med Gforce 2 400mx å jeg kjører ikke på den beste grafikken pg det går ikke helt hakk fritt, men igjen alle som enda har en 600mhz er vant til hakking.

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thomasgjerde

hvilken bil er den raskeste på Drag og hvor fort har dere kjørt? Tror jeg har kjørt i 347km/t! :)

Rikig nok ikke på Drag men, klarte 366kmt i TT'en.

Akkurat kommet til Stage 5. Har ikke kjørt noen Drag i stage 5 :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Papperboy

noen sier drifting er teit på spillet...

folk på bil forumet bør ikke syntest det gå å modifiser bilen din sett null grep på bak dekk null bremser bak mere sving radius (må rette opp også) så er du i gang så kan du prøve å finne ut hva du syntest er optimalt... ps drift er fetest.

 

en ting til de som tror de har for dorlig pc bør prøve å legg det inn jeg har en 600mhz med Gforce 2 400mx å jeg kjører ikke på den beste grafikken pg det går ikke helt hakk fritt, men igjen alle som enda har en 600mhz er vant til hakking.

Enig med du! Drifting ROCKER! :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Krissa

Noen andre som savner en del felger på spillet? Når dem har med tøffe felgmerker som racinghart, hvorfor har dem ikke inkludert f.eks. disse:

eller disse:

racinghart_cx.jpg

 

Og hvor er felgene som er på coveret? Ellers et kult spill :D

 

-Krissa

 

smykke felg!!!! *vil ha*

 

.....men jo. jeg savner en del felger;)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ealoken

 

Halla henrik,

har runna spillet jeg nå. fått alle deler til bilen. morro.. H2en min går fett. det er cruise bilen.

skyline og Mustangen er race bilene..

 

 

Mvh Erik

 

Tror jeg driter i den SMS`n. Viste seg at bilen manglet litt styling for å komme videre så nå har jeg fått klint på alt det styggeste jeg fikk tak i.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Krissa

 

Og hvor er felgene som er på coveret? Ellers et kult spill :D

 

-Krissa

 

Felga er der de da! :rolleyes: Er kanskje bare du som ikke har kommet så langt enda?!

 

Volk Racing/ Rays Engineering ligger de felga under, noe som de fleste med interesse for Japanske biler ville ha visst om;)

 

Sjekk ann: http://www.rayswheels.co.jp/indexe.html

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår