daho Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Vurderer å kjøpe en GTI 16v motor. Hvem burde jeg gå for da? Med tanke på motor kode. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonixz Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 KR og PL er motorkodene til GTI 16 i golf 2 såvidt jeg vet. Mener at det er KR motoren som er best og har mest HK...mulig jeg husker feil nå? Er ikke noe golf 2 fantast :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 KR har som sagt mest effekt, 139hk org.. PL har katalysator og dermed 129 hk.. Har selv prøvd å skaffe meg en GTi motor nå i ei stund,men har ikke lykkes.. mvh Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Får motor for 2700kr. Det er vel billig nok. Hvis ikke jeg skaffer penger så kjøper stefaren min den og selger den. Så hvis jeg ikke skaffer penger blir det en lykkelig eier her på forumet. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg